پانزدهمین مرکز یادگیری محلی استان اصفهان به بهره برداری رسید

اصفهان (پانا) - به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالروز تاسیس نهضت سوادآموزی مرکز یادگیری محلی "سواد زندگی" ناحیه 3 اصفهان با حضور فرماندار شهرستان اصفهان ،معاون سوادآموزی و معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش ، مدیر و مسئولان آموزش و پرورش ناحیه 3 افتتاح شد.

کد مطلب: ۹۸۹۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
پانزدهمین مرکز یادگیری محلی استان اصفهان به بهره برداری رسید

با هدف آموزش مهارت های زندگی، مهارت های اجتماعی،حقوق شهروندی و حرفه های تخصصی پانزدهمین مرکز یادگیری محلی در ناحیه 3 اصفهان افتتاح شد و به بهره برداری رسید. مراکز یادگیری محلی در کنار آموزش سواد به کسب مهارت های مختلف در سواد آموزان نیز توجه دارد. آموزش در مراکز یادگیری محلی کاربردی و تلفیقی از آموزش و مهارت است به‌ نحوی‌ که مخاطبین این مراکز علاوه بر فراگیری سواد ،با مهارت های مختلف نیز آشنا می‌شوند و کسب مهارت می‌تواند زمینه اشتغال و افزایش درآمد سوادآموزان را فراهم نماید. از جمله اهداف ایجاد مراکز یادگیری محلی، علاوه بر استمرار و تعمیق سواد ، آموزش مهارت های مختلف به مخاطبین خود می باشد که برای آن‌ها سودمند است.

در سالروز چهلمین سالگرد تاسیس نهضت سوادآموزی به فرمان امام خمینی (ره) ، پانزدهمین مرکز یادگیری محلی استان اصفهان با حضور حسین سیستانی فرماندار شهرستان اصفهان ، بهمن امیدقائمی معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان ، شهین جوانی معاون آموزش ابتدایی اداره کل ، محمدرضا نظریان مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 و دیگر مسئولان استان و ناحیه 3 افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار