اجرای طرح بوم درمدارس آبادان

آبادان (پانا)-معاون مدیر کل ومدیر آموزش وپرورش آبادان از اجرای طرح برنامه ویژه مدرسه(بوم) درمدارس مقطع دوره دوم ابتدایی و متوسطه اول در راستای 5-5 سند تحول بنیادین و 2-13 برنامه درسی ملی خبرداد.

کد مطلب: ۹۸۸۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح بوم درمدارس آبادان

حبیب اله رمضانی به پانا گفت: بوم برنامه ای است که با اعتماد به صلاحیت و توان مدرسه و مجوز برنامه‌ریزی درسی، به اجرا می‌رسد. به ویژه مدیر مدرسه در جهت اجرای بخشی از برنامه‌های رسمی مدرسه، بر اساس نیازها و درخواست‌ها و با استفاده از ظرفیت‌های درون و بیرون (به ویژه محله) مجوز برنامه‌ریزی، اجرا، سازماندهی و ارزشیابی، حجم معینی از زمان رسمی آموزش را در چارچوب‌های مقرر به مدرسه واگذار می‌کند.

او تصریح کرد :براساس این طرح 2ساعت از آموزش در هفته آزاد می شود. یعنی 60ساعت از زمان آموزش در طول یک سال تحصیلی به این برنامه اختصاص داده می شود.

رمضانی همچنین خاطر نشان کرد: در این طرح دانش‌آموزان با مهارت‌های اجتماعی و ترویج فرهنگ‌اجتماعی اعم از فرهنگ همسایگی، تقویت روحیه مددکاری، وفای به عهد، صداقت، ایجاد نظم در دانش آموزان، تقویت قانون گرایی و روحیه مسئولیت پذیری، ثبات اجتماعی و مهارتهای گوناگون دیگر در مدارس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار