مدیرکل آموزش وپرورش سیستان وبلوچستان

موضوع استاندارد سازی وسایل سرمایشی و گرمایشی و حذف مدارس خشت و گلی در سیستان و بلوچستان نمونه بارز توجه مسئولان کشوری به این استان است

زاهدان(پانا) - حمیدرضا رخشانی گفت : موضوع استاندارد سازی وسایل سرمایشی و گرمایشی و حذف مدارس خشت و گلی در سیستان و بلوچستان نمونه بارز توجه مسئولان کشوری و وزارت آموزش و پرورش به این استان است و باید قدردان این نگاه ،تلاش و تدبیر مسئولین ستادی باشیم.

کد مطلب: ۹۸۶۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
موضوع استاندارد سازی وسایل سرمایشی و گرمایشی و حذف مدارس خشت و گلی در سیستان و بلوچستان نمونه بارز توجه مسئولان کشوری به این استان است

رخشانی در نشست هم اندیشی معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور با مدیران و روسای ادارات آموزش وپرورش قطب چابهار،ضمن قدردانی از مشایعت و همراهی شخص معاون وزیر و دستورات اکیدی که به زیرمجموعه نوسازی مدارس با هدف نگاه ویژه به استان صادر نموده اند اظهار کرد: در سال ۹۷ و ۹۸ شاهد ارتقا و رشد اعتبارات تخصیص یافته از سوی مجموعه سازمان نوسازی در این استان بوده ایم که در نوع خود کم نظیر است
او افزود: باید قدردان این نگاه و تلاش و تدبیر مسئولین ستادی به ویژه در حوزه نوسازی توسعه و تجهیز مدارس باشیم و در این خصوص اطلاع‌رسانی بیشتر صورت پذیرد.
رخشانی بیان کرد : موضوع استاندارد سازی وسایل سرمایشی و گرمایشی و حذف مدارس خشت و گلی در سیستان و بلوچستان نمونه بارز توجه به این استان می‌باشد.
او ادامه داد: همایش ملی هاسب و بهره گیری از این ظرفیت ایجاد شده می تواند منشاء خیر و برکات فراوانی در سیستان و بلوچستان باشد و گروه‌های خیرین با توانی مضاعف ورود پیدا کرده اند.
مدیرکل آموزش وپرورش استان گفت: تلاش خواهیم کرد برای جذب اعتبارات و تکمیل و احداث پروژه های مورد نیاز مسیر را به خوبی پیش ببریم.
رخشانی افزود:امیدواریم در نشست‌های بعدی و در آینده‌ای نه چندان دور با ارائه فعالیت‌ها و برنامه‌های شاخص محور، کار را اصولی تر و بهتر از گذشته انجام داده و به اهداف مورد نظر نزدیکتر شویم.
او تصریح کرد: ورود موثر و ماندگار خیرین نیک اندیش در چند سال اخیر توانسته کمک شایانی به کاهش فاصله شاخص‌های توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و رفاهی دانش‌آموزان استان با نرم کشوری داشته باشد .
رخشانی خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم مادامی که کار را برای رضای خدا و رشد و تعالی دانش آموزان سرزمین خودمان انجام دهیم ،یقینا ماندگار بوده و منتج به نتایج اثر گذاری خواهد بود .
مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: با همه اتفاقات خوب و اقدامات ارزنده ای که صورت گرفته، اما عمق مشکلات و چالش های موجود در دستگاه تعلیم و تربیت استان چنان است که هنوز هم نیازمند همراهی و همدلی مسئولین و بخش‌های مختلف است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار