فضاهای فرهنگی شهرستان کاشان متناسب با سرانه کشوری نیست

کاشان (پانا) -رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان گفت: فضاهای فرهنگی موجود در شهرستان کاشان متناسب با سرانه استاندارد کشوری نیست، ضمن آنکه متناسب با رشد جشنواره های فرهنگی، سطح انتظار و مطالبات مردم بالا تر رفته و هر سال باید خدمات بیشتری ارائه کرد.

کد مطلب: ۹۵۳۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد
فضاهای فرهنگی شهرستان کاشان متناسب با سرانه کشوری نیست

میثم نمکی در نشست شورای اسلامی شهرکاشان اظهار کرد: کمبود سرانه شهرستان کاشان، موضوع مهمی است که شاید در آینده نشود برای جبران آن کاری کرد و قانونی ترین محل رسیدگی به این مساله، شورای اسلامی شهر و شهرداری است و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمادگی هرگونه همکاری با این دونهاد را دارد .

وی تصریح کرد: کاشان منطقه رویداد های فرهنگی است و باید به دنبال برنامه های بلند مدت بود که یکی از آنها تئاتر مهر است که ازیک برنامه محدود شهری به یک رویداد ملی تبدیل شده است.

وی تاکید کرد: جشنواره تئاتر مهر فراتر از آنچه انتظار میرفت خود را نشان داده است زیرا برگزاری منظم و بی وقفه این جشنواره، گواه آن است که هدف گذاری و سیاست گذاری آن، به درستی تنظیم و برنامه ریزی شده و با چشم انداز خوبی درحال حرکت به سمت جلو است.

نمکی افزود: جشنواره امسال طبق روال سال گذشته انجام میشود که باتوجه به شعار سال، بخش رونق تولید به آن افزوده شده و همچنین با هدف استعداد یابی همراه با آموزش درحوزه دانش آموزان این منطقه، زنگ تئاتر نیز به آن اضافه شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر کاشان گفت:تمامی نهاد های فرهنگی و اجتماعی باید کمک کنند تا جشنواره تئاتر مهر به گونه ای برگزار شود که لایق مردم بافرهنگ کاشان است.

عفت پدرام فر در نشست شورای اسلامی شهر کاشان اظهار کرد: باتوجه به فضای فرهنگی کاشان چهارچوب هایی برای برگزاری جشنواره تنظیم شود تا در قالب آن هیچ مشکل و خللی در برگزاری جشنواره پیش نیاید بلکه محبوبیت بیشتری نزد مردم پیدا کند.

وی تصریح کرد: برگزاری جلسه های همفکری و هم اندیش بین نهاد های مرتبط تا پایان جشنواره یک فرایند ضروری است تا بتوانیم به نتیجه های مطلوبی از برگزاری این جشنواره برسیم.

به گزارش پانا ، پانزدهمین دوره جشنواره تئاتر مهر کاشان از 21 تا 28 آذرماه 1398 در این شهر برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار