نماینده ولی فقیه در استان قزوین؛

شاهد خلاقیت و شتاب در به کارگیری جوانان در کارها خواهیم بود

قزوین(پانا) - امام جمعه قزوین در دیدار مسئولان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین گفت: با به کارگیری جوانان شاهد خلاقیت و شتاب در کارها خواهیم بود.

کد مطلب: ۹۴۱۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
شاهد خلاقیت و شتاب در  به کارگیری جوانان  در کارها خواهیم بود

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار مسئولان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین که به مناسبت هفته ملی مهارت برگزار شد، اظهار کرد: جامعه ما به اصلاح فضای «مهارت» نیازمند است و رفع نیازهای مردم در حوزه فنی اعتمادآفرین خواهد بود.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب شاهد ارتقای محسوس در همه حوزه‌ها، به ویژه حوزه‌های فنی و مهارتی هستیم، تصریح کرد: با وجود ارتقای بسیار زیادی که در حوزه مهارتی و فنی داشته‌ایم اما همچنان لازم است در این حوزه بیشتر تلاش کنیم تا نیاز جامعه و رضایت مردم به صورت کامل برآورده شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه صرفه جویی را یکی از مقوله‌های مورد تأکید دین برشمرد و عنوان کرد: خیلی وقت‌ها به دلیل نبود نیروهای متخصص و کاردان، کارها به درستی انجام نمی‌شود و مردم متحمل هزینه‌های زیادی می‌شوند و کارشان نیز به خوبی انجام نمی‌شود.

امام جمعه قزوین ابراز کرد: دقت در انجام کارها بسیار مهم و تأثیرگذار خواهد بود و رسول گرامی اسلام (ص) فرموده‌اند مؤمن باید کارش را محکم و دقیق انجام دهد و آموزش‌ها باید دقیق، استاندارد و به روز باشد تا شاهد تحولات روزافزون در این حوزه باشیم.

وی بر نوآوری، خلاقیت و شتاب بخشیدن به کارها تأکید کرد و افزود: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تأکید دارند که هیأت‌های اندیشه‌ورز جوان ایجاد شود تا با به کارگیری جوانان شاهد خلاقیت و نوآوری‌های روزافزون باشیم.

آیت‌الله عابدینی با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) بیان کرد: حضرت می‌فرمایند با جوانان مشورت کنید چرا که آنها خلاقیت، جرأت و جسارت دارند و کارها با سرعت بیشتری پیش می‌رود. البته امیرالمؤمنین (ع) می‌فرمایند محصول مشورت با جوانان را با پیران نیز در میان بگذارید تا تجربه پیران ضمیمه خلاقیت و نوآوری جوانان شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار