رئیس جمعیت هلال احمر رباط کریم: همۀ اعضای جمعیت هلال احمر به عنوان یک فرد درخدمات عام المنفعه تلاش می‌کنند

رباط کریم (پانا) - همایش تلاش ماندگاردر راستای تجلیل ازاعضای جمعیت هلال احمر رباط کریم وبا حضورمدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران برگزارشد.

کد مطلب: ۸۹۴۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
رئیس جمعیت هلال احمر رباط کریم: همۀ اعضای جمعیت هلال احمر به عنوان یک فرد درخدمات عام المنفعه تلاش می‌کنند

حسین فهیمی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رباط کریم، درسخنانی گفت: امروز افتخار این را داریم که بگوئیم مجموعۀ جمعیت هلال احمر شهرستان رباط کریم با گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی، بیش از بیست سال در این شهرستان در خدمت مردم بوده و خدمات صادقانۀ خویش را به مردم ارائه کرده است.

او در ادامه، با اشاره به این که این جمعیت در سال 76 آغاز به کار کرده و همواره شاهد حضور اعضای هلال احمر در لباس های اعضا، جوانان، امدادگران و داوطلبان بوده، افزود: در کنار همۀ این اعضا، مجموعۀ خیرین در جمعیت هلال احمر نیز حضور دارند و به عنوان یک فرد، در خدمت بشر هستند و در راستای ترویج خدمات داوطلبانه و عام المنفعه تلاش و خدمت می کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر رباط کریم، با اظهار امیدواری در این زمینه که باید وارث خوبی برای خدمات ارزندۀ بیست ساله در این حوزه باشیم، ادامه داد: خداوند را شاکریم که امروز در عرصه های مختلف حوادث، امدادی، عام المنفعه و بشر دوستانه، بهداشتی، کاروان‌‍‌های سلامت، مجموعه‌های آموزش و حوزه‌های مختلف از جمله دانش آموزان، دانشجویان، طلاب، آموزش‌های اولیه امداد، دادرس و دیگر حوزه‌ها در شهرستان، حوادث استانی و کشوری خدمت کردیم.

این مقام مسئول، اقدامات ارزشمند هلال احمر را مرهون تلاش های صادقانۀ دوستان و دست اندرکاران جمیعت هلال احمر دانسته و با اذعان به این امر که اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر همواره در دسترس خدمات عمومی بوده اند، اظهار کرد: از همۀ عزیزان و بزرگوران به واسطۀ این وقت که در اختیار ما گذاشتند تقدیر می کنیم.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار