مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز :

حضور دانش آموزان در راهپیمایی 13 آبان با شور و شعور همراه خواهد بود

البرز(پانا) - قاسمی ، مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در گفتگو با خبرنگار پانا البرز با اشاره به حضور گسترده و با شکوه دانش آموزان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان گفت : دانش آموزان با حضور پر شور و شعور خود ثابت می نمایند، که همچون گذشته پیرو ولایت و پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهند بود .

کد مطلب: ۸۶۶۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
حضور دانش آموزان در راهپیمایی 13 آبان با شور و شعور همراه خواهد بود

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به اهمیت 13 آبان امسال و مصادف بودن این روز با سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) ، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز گفت: این روز در حافظه تاریخی ملت ما به ویژه نسل جوان ما ثبت شده است و استکبار جهانی تمامی تلاش خود را برای ناامید کردن جوانان و نوجوانان که سرمایه های آینده نظام هستند انجام می دهد.

قاسمی در ادامه افزود : زمانی با جنگ تحمیلی رو در رو بودیم و اکنون با جنگ تحریمی رو به رو هستیم که با اعمال فشارهای اقتصادی بر مردم و نسل جوان همراه است، استکبار جهانی قصد دارد به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزند .

وی در ادامه با اشاره به هدف رئیس جمهور آمریکا از انتخاب 13آبان برای اعمال دوره جدیدی از تحریم های علیه کشورمان ایران تصریح کرد: بسیار واضح و روشن است که استکبار جهانی می خواهداینگونه القاء نماید که ریشه تمام مشکلات ایجاد شده برای ملت ما ، استکبار ستیزی و مبارزه با استکبار جهانی است و اگر ملت ما دست از دشمنی با استکبار بردارد تمام مشکلات حل خواهد شد، در حالی که اینگونه نیست و نخواهد بود .

قاسمی با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت : در طی این مذاکرات حُسن نیت و صلح طلبی جمهوری اسلامی ایران به تمام دنیا اثبات شد و استکبار جهانی موفق نشد ایران هراسی را در جهان گسترش دهد .

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز افرود: پیام من برای جوانان و نوجوانان این است که بدانند دولت آمریکا و استکبار جهانی هیچگاه مورد اعتماد نبوده و نمی توان به مذاکره با آنان اعتمادی داشت .

قاسمی در خاتمه خطاب به دانش آموزان گفت : با حضور پرشور و شعور خود در راهپیمایی یوم الله 13 آبان ثابت نمایید که همچون گذشته پیرو ولایت و پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهید بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار