رئیس پلیس شرق استان تهران خبر داد:

دستگیری باند سه نفره آدم ربایی در ورامین

ورامین (پانا) - رئیس پلیس شرق استان تهران گفت :اعضای باند آدم ربایی یک پدر و پسر را از اسلامشهر به بهانه خرید و فروش دام به یکی از روستاهای ورامین آورده بودند.

کد مطلب: ۸۴۳۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری باند سه نفره آدم ربایی در ورامین

سردار عبدالرضا ناظری از دستگیری باند سه نفره آدم ربایی در ورامین خبر داد و گفت: این باند یک پدر و پسری را از اسلامشهر به بهانه خرید و فروش دام به یکی از روستاهای ورامین آورده بودند.
وی در ادامه افزود: آدم ربایان در آن روستا با پوشش ماموران یگان ویژه نیروی انتظامی و با به همراه داشتن اسلحه های تقلبی گرم و سلاح سرد این پدر و پسر را به یکی از باغ های حاشیه بزرگراه تهران، قم منتقل و در این مکان یک شبانه روزآنهارا مخفی نگاه داشتند.
ناظری تصریح کرد: پس از گذشت یک شبانه روز دوباره افراد ربوده شده را به روستایی درورامین آوردند و درخواست ۵۰ میلیارد ریال وجه نقد از آن ها کرده بودند، که پس از مشاهده عدم توان پرداخت این مبلغ توسط این پدر و پسر ربوده شده، درخواست را به ۱۲ میلیون ریال کاهش دادند.
رییس پلیس شرق استان تهران با بیان این که ظهر دیروز ربایندگان برای تامین وجه مورد توافق، پسر را آزاد کردند، تاکید کرد: پسر نیز بلافاصله مراتب را به اداره آگاهی تهران اطلاع داد، که ماموران اداره آگاهی ورامین وارد میدان شدند و در کم تر از چهار ساعت ربایندگان را دستگیر و پدر ربوده شده را نیزآزاد کردند.
سردار ناظری خاطر نشان کرد: پرونده این باند آدم ربایی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار