معاون اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان خبرداد

حمل بیش از 500 هزار تن محصولات جالیزی از جنوب سیستان و بلوچستان

زاهدان(پانا) - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس اطلاعات سامانه ثبت بارنامه از ابتدای بهمن ماه تا کنون توسط این شرکت ها بیش از 500 هزار تن محصولات جالیزی به مقاصد درون و برون استانی با میانگین تناژ 17 تن در هر سفرحمل شده است.

کد مطلب: ۸۲۴۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
حمل بیش از 500 هزار تن محصولات جالیزی از جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش فارس،تیمور باقری اظهار کرد: تعداد 17 شرکت و موسسه حمل ونقل کالا در جنوب استان کار حمل و جابجایی محصولات جالیزی در جنوب استان را انجام می‌دهند که بر اساس اطلاعات سامانه ثبت بارنامه از ابتدای بهمن ماه تا کنون توسط این شرکت‌ها 550 هزار و 194 تن محصولات جالیزی به مقاصد درون و برون استانی با میانگین تناژ 17 تن در هر سفرحمل شده است.

وی با اشاره به اینکه این میزان حمل توسط بیش از 30 هزار دستگاه کامیون صورت گرفته است گفت: باتوجه به فرصت دو ماهه تا پایان فصل برداشت تا کنون 47 درصد در تناژ و 31 درصد در تعداد ناوگان نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته ایم.

معاون اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: اقدامات لازم در خصوص حمل ایمن این محصولات صورت گرفته بنابراین امسال هیچگونه مشکلی برای حمل این محصولات وجود ندارد.

باقری افزود: در همین راستا تمهیدات لازم نسبت به فراخوان ناوگان باری با بار گیر متناسب حمل اعم از طریق مکاتبه اداری با تمامی استانهای کشور، استار آپ های الکترونیکی، سالن‌های اعلام بار استان‌های همجوار جهت تامین ناوگان مورد نیاز صورت پذیرفته است.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در ادامه گفت: عمده این محصولات خربزه ، هندوانه، پیاز، تره بار، سیب زمینی، طالبی،گوجه فرنگی و موزبوده که روزانه با حدود 250 دستگاه ناوگان باری و با تناژ حمل روزانه حدود 4200 تن جابجا می‌شود.
باقری در پایان به حمل شکر نیز از بندر چابهار اشاره کرد و افزود : بیش از 53 هزار تن شکر جهت حمل در انبار های این بندر وجود دارد ، ضمن اینکه از ابتدای اردیبهشت ماه امسال تا کنون نیز 12 هزار و 816 تن شکر توسط 488 دستگاه کامیون حمل شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار