رئیس جمعیت هلال احمر قاین:

برگزاری دوره تخصصی جستجو و نجات در جاده در هلال احمر قاینات

قاین (پانا) ـ رئیس جمعیت هلال احمر قاین از برگزاری دوره تخصصی جستجو و نجات در جاده با حضور 18 نجاتگر خبرداد.

کد مطلب: ۸۱۲۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره تخصصی جستجو و نجات در جاده در هلال احمر قاینات

جواد یوسفی رئیس جمعیت هلال احمر قاین از برگزاری دوره تخصصی جستجو ونجات در قاین خبرداد و گفت:آموزش و پژوهش در جمعیت هلال احمر بسیار ضروری است و شعار هرخانواده یک امدادگر باید با آموزش هایی که از سوی جمعیت هلال احمر صورت میگیرد درجامعه نهادینه شود.

وی به برگزاری دوره تخصصی نجات درجاده در شهرستان قاینات اشاره کرد و افزود: این دوره باشرکت۱۸نفر ازنجاتگران شهرستان های زیرکوه،درمیان،قاین در حال برگزاری است.

یوسفی گفت: این دوره به مدت۶روز وبا 54 ساعت آموزشی مباحث تخصصی انجام خواهد شد.

رئیس هلال احمر قاین اشاره ای به اهمیت آموزش های تخصصی درجمعیت هلال احمر داشت و گفت:جمعیت هلال احمر بابرگزاری دوره های تخصصی نجات درجاده نیروهای متخصص رابرای خدمت رسانی به مباحث امدادی آموزش میدهد.

یوسفی هدف ازبرگزاری این دوره را آموزش اصول نجات درسوانح جاده ای.ایمنی و مباحث کمکهای اولیه دانست و ادامه داد:دستیابی و رهاسازی مصدوم،حمل مصدوم،طرح عملیاتی نجات درجاده،ارزیابی مدیریت صحنه و کار با تجهیزات نجات درسوانح در راستای امدادرسانی به مصدومان ازدیگر اهداف دوره آموزشی است.

وی بااشاره به حادثه خیزبودن این منطقه گفت:همه مردم باید آمادگی لازم در مقابله باحوادث طبیعی و غیرطبیعی را درکنار امدادگران و نجاتگران هلال احمر داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار