در راستای تحقق اهداف سلامت روحی و جسمی دانش‌آموزان در سند تحول بنیادین؛

تفاهم‌نامه همکاری بین آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه منعقد شد

کرمانشاه (پانا) - تفاهم‌نامه همکاری بین آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و اجرای فرامین معظم‌له در باب جهاد تبیین، سیاست‌های کلان فرهنگی، سیاست‌های کلی جوانی جمعیت و تحقق اهداف سلامت روحی و جسمی دانش‌آموزان در سند تحول بنیادین، منعقد شد.

کد مطلب: ۱۳۶۵۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم‌نامه همکاری بین آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه منعقد شد

سلمان محمدی گفت: خانواده بزرگ آموزش و پرورش استان کرمانشاه با جمعیت دانش‌آموزی ۳۷۰هزار نفری که توسط ۲۶ هزار معلم، عهده‌دار تعلیم و تربیت این عزیزان در دولت است و با رویکرد تربیت تمام ساحتی برای دانش آموزان در ابعاد مختلف زندگی پیش می‌رود و این مقوله راهبردی با اتحاد درون سازمانی و تعامل برون سازمانی اتفاق می افتد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه عنوان کرد: یکی از نمونه های تعامل برون سازمانی همین انعقاد تفاهم نامه همکاری با دانشگاه علوم‌ پزشکی در راستای جهاد تبیین است که با محوریت امیدآفرینی در بین دانش آموزان و خانواده آنها در جهت حمایت از جوانی جمعیت و تحکیم بنیان خانواده ایجاد شد.

وی اظهار کرد: همه دستگاه‌های اجرایی خادم و خدمتگزار مردم هستند و می بایست در خدمت اهداف کلان نظام‌ جمهوری اسلامی ایران حرکت کنند.

در ادامه قباد محمدی، رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز اظهار کرد: امروزه جایگاه جمهوری اسلامی ایران در حوزه علم سلامت و تولید تجهیزات پزشکی در جهان دارای جایگاه معتبر است که با همت جوانان نخبه حوزه سلامت و درمان بدست آمده است.

وی افزود: افراد شاخص علمی و صاحبنظر در دانشگاه علوم پزشکی به‌عنوان اساتید دانشگاهی زمینه‌ساز دانشجویان خارجی در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار