مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

معلمان با ارزش‌ترین سرمایه‌های اجتماعی کشور هستند

ارومیه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت معلمان سرمایه‌های ارزشمند اجتماعی کشور هستند که توسعه همه جانبه کشور با آن رقم می‌خورد.

کد مطلب: ۱۲۷۷۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
معلمان با ارزش‌ترین سرمایه‌های اجتماعی کشور هستند

جواد جنگی در آیین تجلیل از فرهنگیان بسیجی و دارای همسر پاسدار شهرستان ارومیه افزود: رسالت معلمان رسالت انبیاست و کار آنها در راستای روشنی بخشی و بسط بصیرت و دانایی است.

وی بیان کرد: یکی از شاخص‌های اصلی سند تحول عملیاتی کردن ساحت‌های ۶ گانه تربیتی است تا بتوانیم دانش آموزان را در بحث های اعتقادی تقویت کنیم، چرا که در استحاله فرهنگی جامعه معلمان پیش قراولان این جنگ فرهنگی هستند.

جنگی اظهار کرد: کودکان، نوجوانان و جوانان باید از نظر فرهنگی و اعتقادی برای این نبرد فرهنگی با دشمنان آماده شوند و با فرهنگ عجین شده با آموزه های دین مبین در برابر استکبار و توطئه ها بایستند.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: این فرهنگ ایرانی و اسلامی باید به نسل‌های بعد توسط معلمان و مربیان به عنوان متولیان فرهنگی جامعه منتقل شود.

وی اضافه کرد: معلمان باید افتخار کنند که جوانانی افتخارآفرین برای ایران اسلامی تربیت کرده اند و سهل انگاری در فرهنگ سازی مطابق با آموزه های دینی قابل قبول نیست و معلمان باید با تمام توان در این راستا تلاش کنند.

مسوول بسیج فرهنگیان سپاه شهدای آذربایجان غربی در این مراسم گفت: فرهنگیان نقش مهمی در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و مسایل فرهنگی برای دانش آموزان و سایر فرهنگیان ایفا می کنند.

سرهنگ پاسدار شهاب احمدی افزود: تبیین فرمایشات رهبر معظم انقلاب و همچنین مطالبات ایشان از فرهنگیان به عنوان قشر آگاه جامعه باید در اولویت کار فرهنگیان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار