مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران تأکید کرد:

آموزش و پرورش قدر خیرین مدرسه‌ساز را می‌داند

ملارد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران در آیین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های آموزشی و ورزشی خیرساز در شهرستان ملارد، بر اهمیت و ارزش کار خیرین مدرسه‌ساز و وجود آن‌ها به عنوان عناصر باارزش در توسعه امر آموزش تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۰۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش قدر خیرین مدرسه‌ساز را می‌داند

سید مجتبی هاشمی، مدیرکل آموزش و پرورش ملارد در آیین افتتاحیه آموزشگاه ۲۲ کلاسه زنده‌یاد بانو زرگران در مجموعه آموزش و پرورش ملارد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز، فرهنگی و اقتدار این شهرستان بیان کرد: در توسعه فعالیت‌های آموزش و پرورش و فضای آموزشی و ورزشی، خیرین گرانقدر و نهادهای مختلفی دخیل هستند که اگر حمایت این تلاشگران نباشد، بدون شک توسعه این فعالیت‌ها با مشکل روبرو خواهد شد.

وی ادامه داد: مفتخریم که امروز نتیجه تلاش‌های خیرین گرانقدر و نهادهای حمایت‌کننده در شهرستان ملارد مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و بعد از دوسال بیماری کرونا و محروم بودن از حضور این بزرگواران، در خدمت آن‌ها هستیم.

هاشمی افزود: مهم‌ترین نکته این است که آموزش و پرورش قدر و ارزش اهمیت کار خیرین گرانقدر را می‌داند و تلاش می‌کند تا ارتباط موثر بین مدارس خیرساز و خیرین مدرسه‌ساز را در جهت مطلوب، تقویت کند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران تشریح کرد: امروز ۷۲ کلاس افتتاح شده که ۴ کلاس آن مربوط به دانش‌آموزان استثنایی است، همچنین در حوزه توسعه فضاهای آموزشی، با کمک مسئولین شهرستان و استفاده از منابع عمومی شهرداری و حمایت فرمانداری، طرح توسعه ۸ کلاسه در صفادشت انجام شد.

سید مجتبی هاشمی ادامه داد: در حوزه توسعه فضاهای ورزشی، بازسازی و احیاء زمین چمن شهید ثمری هم انجام شده و به بهره‌برداری خواهد رسید.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار