در فاروج رخ داد

برگزاری اولین جلسه کنکورسراسری 1400

فاروج (پانا) -اولین جلسه ستاد کنکور 1400 شهرستان فاروج در راستای تمهید مقدمات برگزاری کنکور، نحوه انتخاب حوزه برگزاری کنکور و بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مربوط به کنکورسراسری در دفتر مدیرآموزش وپرورش تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۱۸۸۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین جلسه کنکورسراسری 1400

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فاروج خاطر نشان کرد: با وجود دانش آموزان مستعد و پیگیر و پتانسیلی که در شهرستان وجود دارد، می بایست برنامه ریزی جامع ، قوی و غنی صورت پذیرد و همه دست اندرکاران شهرستان باید با همکاری و همدلی زمینه را برای موفقیت دانش آموزان در آزمون امسال فراهم کنند.

وی در ادامه تاکید کرد : ارتقای کیفیت آموزشی و کنکور در شهرستان از اولویت های اصلی ما است و برای رسیدن به چنین مهمی نیاز به برنامه ریزی های مدون و تشکیل کمیته های تخصصی داریم تا منجر به تغییرات مطلوب در این زمینه شود.

مدیر آموزش و پرورش فاروج ، رمز موفقیت دانش آموزان را در کسب مدارج علمی، همت و تلاش دانش آموزان با هماهنگی عوامل آموزشی، والدین و مسئولین دانست .

در پایان جلسه سایر اعضا با ارائه راهکار های مناسب در زمینه برگزاری کنکور1400، به جمع بندی مطالب مورد بحث پرداختند.

شایان ذکر است امسال در شهرستان فاروج 538 داوطلب زن و مرد در رشته های علوم تجربی ، ادبیات و علوم انسانی ، هنر و زبان های خارجه در کنکور 1400به رقابت خواهند پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار