معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد:

برگزاری مسابقات کارکنان اداری استان و صدر نشینی تیم اداره کل

تهران (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ازبرگزاری مسابقات کارکنان اداری استان در ناحیه دو ری خبرداد.

کد مطلب: ۱۱۶۷۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات کارکنان اداری استان و صدر نشینی تیم اداره کل

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، الهه حسن پور گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر مسابقات ورزشی کارکنان اداری استان بصورت انفرادی و تیمی در رشته‌های بدمینتون و تنیس روی میز ویژه بانوان و بسکتبال سه نفره و تنیس روی میز ویژه آقایان در سالن‌های فتح المبین و سوم خرداد ناحیه دو شهر ری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزارشد.

او گفت: رقابت‌های بانوان در رشته بدمینتون خانم ها که به صورت انفرادی و در دو گروه (الف و ب) برگزار شد، در گروه الف، خانم‌ها آزاده رهبریان از منطقه چهاردانگه، فاطمه اردستانی از منطقه ورامین و ناهید شعبان از ناحیه یک شهر ری و در گروه ب، خانم‌ها زهرا زارعی از ناحیه دو شهر ری، زهرا بشیری و سمیه احمدی از قرچک عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند،همچنین در رشته تنیس روی میز بانوان تیم‌های اداره کل، شهریار و ری دو به ترتیب اول تا سوم شدند.

حسن‌پور بیان کرد: در بخش آقایان که در رشته‌های بسکتبال سه نفره و تنیس روی میز برگزار شد، تیم تنیس روی میز اداره کل توانست سکوی نخست این رقابت‌ها را آن خود کند و تیم‌های شهر قدس و شهریار به ترتیب دوم و سوم شدند، در ادامه مسابقات و در رشته بسکتبال تیم‌های کهریزک و شهر قدس موفق به کسب جایگاه اول و دوم و تیم‌های اداره کل و ناحیه دو شهرری عنوان سوم مشترک این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: همواره منتظر نظرات و پیشنهادات سازنده و تاثیرگذار هستیم و در راستای توسعه ورزش همکاران اداری و آموزشی با گستردگی دایره کار، چشم اندازی روشن را در پیش‌رو خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار