مدیر آموزش و پرورش نیشابور در جمع مدیران هنرستان ها:

مدیر موفق کسی است که برنامه های فراگیر برای همه دانش آموزان تبیین کند

نیشابور (پانا) - جلسه هماهنگی و تبیین سیاست های هنرستان ها با حضور مدیران هنرستان های نیشابور و معاون آموزش متوسطه مدیر کل در محل هنرستان وکیلی8 نیشابور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیر موفق کسی است که برنامه های فراگیر برای همه دانش آموزان تبیین کند

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با تاکید بر نقش هنرستان ها در آموزش های مهارتی و تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: پس از امتحانات نوبت اول باید بتوانیم به چند سوال کلیدی پاسخ دهیم. اول اینکه آیا آزمون های برگزار شده واقعی بوده است؟ آیا از آزمون های برگزار شده ونتایج حاصله راضی هستیم؟ آیا بین برنامه اجرا شده و نتایج کسب شده فاصله اندکی است؟

علیرضا کلیدری افزود: مهمترین کاربرد ارزشیابی و امتحانات این است که ارزشیابی های برگزار شده باید پایه ای برای اقدامات آینده مدیر مدرسه باشد. نیمسال دوم نیمسال مداخلات مفید و برنامه ریزی های مدیران است . فرصت را از دست ندهید و در بخش دروس مهارتی تلاش مضاعف داشته باشید.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطر نشان کرد: آموزش را نقطه به نقطه و نفر به نفر باید پایش کنیم و همه عوامل موثر در آن را پای کار بیاوریم تا جایگاه بزرگ نیشابور حفظ شود. در واقع مدیر موفق کسی است که برنامه های فراگیر برای همه دانش آموزان تبیین کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار