استقرار طرح 3070 در نحوه ارائه خدمات سازمان تامین اجتماعی، تحول آفرین خواهد بود

تبریز (پانا) _ وبینار آموزشی و توجیهی طرح 3070 با حضور اعضای تیم نظارتی و اطلاع رسانی اداره کل و شعب تابعه استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
استقرار طرح 3070 در نحوه ارائه خدمات سازمان تامین اجتماعی، تحول آفرین خواهد بود

به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی، جعفر سمساری، مدیر کل تامین اجتماعی استان در این وبینار با بیان اینکه طرح 3070 در نحوه ارایه خدمات سازمان، تحول آفرین خواهد بود، توسعه خدمات الکترونیکی سازمان در راستای کاهش مراجعات حضوری و صرفه جویی در وقت و زمان مراجعین را مورد توجه قرار داده و تصریح کرد: در دوشنبه های دیجیتال، هر هفته یک خدمت جدید به صورت الکترونیکی رونمایی می شود که با رونمایی از 30 خدمت غیرحضوری بیش از 70 میلیون بار مراجعه حضوری کاسته خواهد شد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان، با اشاره به اجرای نسخه نویسی الکترونیکی، از حذف دفاتر درمانی کاغذی در آینده نزدیک خبر داده و با بیان اینکه، پیگیری پرونده درمانی بیمه شده، دسترسی به سوابق پزشکی، تسریع پرداخت سهم سازمان به مراکز طرف قرارداد از جمله مزایای این طرح در کنار کاهش تردد درون شهری و صرفه جویی در مصرف کاغذ خواهد بود، اذعان کرد: با تکمیل این طرح، چاپ دفاتر درمانی در واحد‌های تابعه متوقف خواهد شد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان با تأکید بر ضرورت احصای نواقص احتمالی در اجرای خدمات غیرحضوری، مشارکت فعال همکاران در راستای ترویج و معرفی این خدمات به جامعه ذینفعان را خواستار شد و اذعان کرد، دبیرخانه طرح 3070 مستقر در اداره کل استان و سازمان مرکزی، آماده دریافت پیشنهادات و نکته نظرات همکاران و مخاطبین در راستای ارتقای کیفی این خدمات است.

رسول عباسی، معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل استان نیز در این جلسه، با بیان اینکه توسعه خدمات غیرحضوری با توجه به تنوع و گستره خدمات سازمان، از الزامات ضروری است، استقرار دقیق و شفاف طرح 3070 را مستلزم حضور نیروی انسانی آموزش دیده، با انگیزه و توانمند و نیز اطلاع رسانی جامع دانسته و تصریح کرد، تسلط همکاران به مراحل اجرایی طرح، ضمن پیشبرد برنامه های پیش بینی شده، موجبات رضایت مخاطبین را فراهم خواهد آورد.

داود صباغی، معاون تعهدات بیمه ای اداره کل استان نیز با اشاره به اینکه تحول دیجیتال، فرصتی تاریخی برای تحول در نحوه خدمت رسانی در سازمان در راستای کاهش بار مراجعات و‌ نیز رعایت پروتکل های بهداشتی است، خاطر نشان کرد: سیاست ترویجی و تشویقی برای بهره مندی آحاد مخاطبین از خدمات غیرحضوری بایستی در اولویت امور قرار گیرد.

داود صباغی، با بیان اینکه با عملیاتی شدن طرح 3070، امکان ارائه خدمات حضوری برای خدمات الکترونیکی در شعب وجود نخواهد داشت، رعایت دقیق ضوابط و پروتکل های اجرایی را لازمه تحقق اهداف طرح و ایجاد رضایتمندی مخاطبین اعلام کرد.

کریم بگلری، با تاکید بر ضرورت توسعه خدمات در شرایط کرونا، نقش تشکلها و نهادهای مدنی در پیشبرد این هدف را حائز اهمیت دانسته و تصریح کرد: آموزش کارفرمایان به جهت حضور فعال در این طرح و ترویج موضوع بین بیمه شدگان بسیار حائز اهمیت است.

در ادامه این جلسه اعضای تیم نطارتی و اطلاع رسانی اداره کل و شعب تابعه، پیشنهادات خویش در راستای توسعه خدمات غیرحضوری و نیز رفع ایرادات شناسایی شده را مطرح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار