تداوم بارندگی در اصفهان

اصفهان(پانا) _ کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی با اشاره به تداوم بارش ها تا شامگاه امروز در استان اصفهان، گفت دمای هوا در سراسر استان از فردا دوشنبه تا صبح سه شنبه بین ۶ تا ۸ درجه سردتر می شود.

کد مطلب: ۱۱۴۴۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد
تداوم بارندگی در اصفهان

به گزارش روابط عمومی سازمان هواشناسی استان اصفهان، حجت‌الله علی عسگریان با بیان اینکه ناپایداری‌های جوی تا اواسط فردا دوشنبه در سطح استان اصفهان ادامه دارد، اظهار کرد: امروز آسمان بسیاری از مناطق نیمه ابری تا ابری است و بارش باران، مه آلودگی و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی افزود: احتمال اختلال در تردد جاده‌ای و شهری به سبب مه آلودگی و بارش باران وجود دارد و کاهش محسوس دما را از فردا دوشنبه تا صبح سه شنبه در سراسر استان اصفهان شاهد خواهیم بود.

علی عسگریان خاطرنشان کرد: اوج بارش‌ها امروز در سطح استان رخ داد و تا شامگاه امروز ادامه دارد و آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد در نیمه شرقی استان دور از انتظار نیست. ضمن اینکه فردا احتمال بارش‌های پراکنده وجود دارد.

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به کاهش سه تا پنج درجه‌ای دما در ۲۴ ساعت آینده، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در این مدت بین هشت و چهار درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان است.

علی عسگریان با بیان اینکه در کلانشهر اصفهان از شب گذشته تا صبح امروز ۱۱ میلی متر باران بارید، اضافه کرد: بیشترین بارش‌ها در شبانه روز گذشته در سطح استان به ترتیب از سمیرم با میانگین ۳۹.۵ میلی متر باران و ۲۴ سانتی متر برف، شهرضا ۱۶ میلی متر باران، فریدون‌شهر ۱۴ میلی متر باران و هفت سانتی متر برف، دهاقان ۱۴ میلی متر باران، گلپایگان و زرین شهر ۱۲ میلی متر باران، مبارکه، بوئین و میاندشت، چادگان ۱۰ میلی متر باران، ورزنه و نجف آباد هفت میلی متر باران، داران و اردستان 6 میلی متر باران و میمه و کاشان پنج میلی متر باران گزارش شده است.

وی ادامه داد: چوپانان با دمای ۱۱ درجه سانتی گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای چهار درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده پیش‌بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار