تولید400 اثر در حوزه سلامت توسط فرهنگیان استان

بیرجند(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اعلام کرد فرهنگیان استان بیش از 400 اثر تولید و به دبیرخانه همای سلامت ارسال کردند که پس از ارزیابی 10 اثر برگزیده در کتاب همای سلامت به چاپ رسید.

کد مطلب: ۱۱۱۸۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
تولید400 اثر در حوزه سلامت توسط فرهنگیان استان

محمد علی واقعی، در آیین رونمایی از کتاب همای سلامت که در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: در جامعه امروز، ارتقای سلامت روان دانش آموزان امری ضروری و غیر قابل انکار است.

او با بیان این که سلامت روان یعنی سلامت هیجانی و روان شناختی به شکلی که فرد بتواند از تفکر و توانایی‌های خود استفاده کند، تصریح کرد: فرد با این مهارت می آموزد تا علاوه بر برآورده ساختن نیازهای معمول زندگی روزمره، در جامعه عملکرد مثبتی هم داشته باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، نگاه هوشمندانه به تمام ابعاد وجودی دانش‌آموزان را زمینه ساز سلامت روان جامعه دانست و بیان کرد: امروزه برای رسیدن به آرامش و سلامت روان نیازمند نگاهی مبتنی بر پایه های علمی به مسائل هستیم و نظام آموزشی با حضور همکاران متفکر و خلاق و با تجربه می‌تواند نظراتی خلاق ارائه و به اشتراک بگذارند.

او با بیان این مطلب که مجموعه‌ی همای سلامت مجموعه‌ای از مقاله‌ها، اقدام پژوهی‌ها و طرح‌های ابتکاری همکاران فرهنگی در زمینه سلامت روان است، عنوان کرد: این مجموعه به صورت منسجم و هدفمند توسط اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی جمع آوری شده است.

واقعی نگاه مبتکرانه و پژوهشی با ارائه راهکارهای عملی و آزمون شده به مقوله‌ سلامت روان دانش‌آموزان را مهم ترین ویژگی کتاب همای سلامت دانست و یاد آور شد: این مجموعه می‌تواند نقشه‌ی راهی مناسب برای ایده های تازه دیگر معلمان علاقمند ترسیم کند و راهنمای آنان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار