مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

احداث ۱۶ آموزشگاه در درمیان

۱۷۰ طرح نیمه تمام آموزشی و پرورشی در استان وجود دارد

بیرجند(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد عملیات احداث۱۶ آموزشگاه با۶۰ کلاس درس و زیربنای قریب 2 هزار و 600متر مربع و میانگین پیشرفت فیزیکی 70 درصد در حال احداث است.

کد مطلب: ۱۱۱۰۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
احداث ۱۶ آموزشگاه در درمیان

محمد علی واقعی، در نشت مشترک معاونین اداره کل با مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان که در اردوگاه گزند شهرستان درمیان برگزار شد، اظهار کرد: تحقق اهداف سند تحول و برقراری عدالت آموزشی بین تمام دانش آموزان دختر و پسر استان مهم ترین رویکرد آموزش و پرورش در سال جاری است.
او؛ بر استفاده بهینه از پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در استان در راستای ارتقای شاخص های تعلیم و تربیت تأکید کرد و افزود: در شورای پروژه مهر باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا ضمن نشاط افزایی مراسم شاهد کاهش دغدغه های اولیا و دانش آموزان با توجه به شیوع کرونا ویروس باشیم.
مدیر کل آموزش و پرورش بر رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مدارس استان تأکید کرد و ادامه داد: تجهیز و توسعه اردوگاه های دانش آموزی زمینه ساز برقراری عدالت اجتماعی در بین دانش آموزان است.
مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان نیز در این مراسم، با اشاره به اجرای طرح آجر به آجر از جذب مبلغ 15میلیارد تومان اعتبارات خرد خیرین نیکو کار استان از ابتدای سال جاری خبر داد و افزود: 170 طرح نیمه تمام در سطح استان با 504 کلاس درس در حال احداث است که برای تکیمل نیازمند 210 میلیارد تومان است.
محمود چاووشان با بیان این که از این تعداد طرح آموزشی و پرورشی تنها 20 طرح دولتی است؛ ادامه داد: مابقی پروژه های نیمه تمام استان با مشارکت خیرین نیکو کار احداث می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار