رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان زنجان:

عملکردهای انجمن اولیا و مربیان درسطح مدارس استان، مورد ارزیابی قرار گرفت

زنجان (پانا) - رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان از ارزیابی عملکردهای انجمن اولیا و مربیان درسطح مدارس استان زنجان، خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۸۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
عملکردهای انجمن اولیا و مربیان درسطح مدارس استان، مورد ارزیابی قرار گرفت

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، اصغرابراهیمی رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان اظهار کرد: بهره مندی ازظرفیت اولیا جهت رشد و تعالی خانواده ها از وظایف خطیر انجمن های مدارس است که با برگزاری کلاس های آموزش خانواده حاصل می شود.

وی گفت: خلاقیت و ابتکارات انجمن های مدارس در ارائه برنامه های متنوع در مدارس شور و نشاط مضاعفی ایجاد می کند و سبب انگیزه بیشتر دانش آموزان می شود.

ابراهیمی عنوان کرد: با هدف ارتقا و توسعه سطح فعالیت ها و عملکرد انجمن اولیا و مربیان مدارس و در راستای اهداف پیش بینی شده و بر اساس شاخص های اعلامی، ارزیابی از عملکرد های انجمن اولیا و مربیان مدارس درسطح مدارس انجام گرفت.

وی افزود: براساس این ارزیابی ها 10 درصد مدارس هر منطقه و ناحیه به عنوان مدارس برتر انتخاب شده است که 5% توسط مناطق، 3% توسط اداره کل آموزش و پرورش استان و 2% مدارس، که توسط دفتربرنامه ریزی انجمن اولیا و مربیان وزارت مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

ابراهیمی در پایان از تلاشها و زحمات انجمن اولیا و مربیان مدارس نواحی و مناطق استان در سال تحصیلی 99-98 تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار