فرمانداری تاکستان با تمام توان از مدرسه سازی حمایت می کند

قزوین (پانا) - فرماندار شهرستان تاکستان اعلام کرد با تمام توان از مدرسه سازی حمایت می‌کنیم و از تمامی مسئولان اجرایی درخواست داریم تا موانع پیش روی فعالیت خیرین عزیز را برطرف سازند.

کد مطلب: ۱۰۹۵۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد
فرمانداری تاکستان با تمام توان از مدرسه سازی حمایت می کند

رضا طاهری در جلسه شورای آموزش و پرورش تاکستان ضمن قدردانی و تشکر از دست اندرکاران اداره آموزش و پرورش این شهرستان به جهت فعالیت و کوشش در دوران کرونا، اظهار کرد: با ورود ویروس کرونا در تمامی بخش ها دچار مشکل شدیم، اما امیدواریم با فعالیت زیاد بر مشکلات فائق آییم و تهدیدها را تبدیل به فرصت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز درگیر جنگ اقتصادی هستیم و می‌توانیم با سعه صدر، همدلی و همکاری با یکدیگر مشکلات را برطرف سازیم چرا که ملت ما همواره از سخت ترین مشکلات نیز عبور کرده اند و قطعاً از این دوران گذار نیز به سلامت عبور خواهیم کرد.

طاهری تصریح کرد: با تمام توان از مدرسه سازی حمایت می‌کنیم و از تمامی مسئولان اجرایی درخواست داریم تا موانع پیش روی فعالیت خیرین عزیز را برطرف سازند تا این عزیزان در جهت ساخت آینده ای بهتر برای فرزندان این کشور گام های خوبی بردارند.

وی تاکید کرد: به عنوان یک شهروند تمام تلاش خود را برای پیشرفت و ترقی آموزش و پرورش انجام خواهیم داد و امیدوارم بتوانیم فضای امن، آرام و بدون دغدغه را برای دانش‌آموزان مهیا سازیم.

فرماندار شهرستان تاکستان در پایان ابراز کرد: در کمیته برنامه ریزی شهرستان بودجه خوبی را به آموزش و پرورش اختصاص داده ایم تا بتوانیم پروژه های نیمه تمام را تکمیل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار