رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خبرداد:

برگزاری آموزش خانواده برای اولیای دانش آموزان پایه های اول، هفتم و دهم در شبکه شاد

زنجان (پانا) - رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان زنجان از برگزاری آموزش خانواده برای اولیای پایه های اول، هفتم و دهم درشبکه شاد درسطح استان زنجان، خبرداد.

کد مطلب: ۱۰۹۲۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آموزش خانواده برای اولیای دانش آموزان پایه های اول، هفتم و دهم در شبکه شاد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، اصغر ابراهیمی رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان ضمن تاکید بر تغییر رویکردها و نگرش ها در حوزه آموزش خانواده، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا و شرایط پیش آمده برای سطح جامعه، کلاس های حضوری آموزش خانواده را تحت تاثیر قرار داده است و از طرفی خانواده ها نیازمند آموزش های لازم برای تربیت فرزندان و هم سو شدن با دستگاه تعلیم و تربیت است که ضرورت دارد ضعف موجود به طریقی جبران شود.

ابراهیمی گفت: دانش آموزان ورودی به مدارس با دغدغه ها و آسیب های فراوانی از قبیل استرس، اضطراب، تغییر محیط و درگیری های عاطفی مواجه هستند که می تواند بر نحوه تحصیل و یادگیری آنها اثر گذار باشد.

وی افزود: با توجه به ضرورت امر، کلاس های آموزش خانواده با نظارت انجمن های مدارس و همکاری مدرسان آموزش خانواده با هدف هم سویی با دستگاه تعلیم و تربیت، برای اولیای پایه های اول، هفتم و دهم در شبکه شاد و در فصل تابستان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار