معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

توزیع کتب درسی همه دانش‌آموزان تا قبل از شروع سال تحصیلی

تهران(پانا)- با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران نشست کارشناسان توزیع کتب درسی مناطق ۲۱ گانه شهرستانهای استان تهران در سالن آیت‌الله هاشمی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۰۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
توزیع کتب درسی همه دانش‌آموزان تا قبل از شروع سال تحصیلی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، یوسف بهارلو کتاب را یکی از مهمترین ابزارهای آموزشی در نظام تعلیم و تربیت دانست و با اشاره به اینکه توزیع به‌موقع کتاب از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: باید همه تلاش خود را بهکار ببندیم تا قبل از شهریور ماه کتب درسی در اختیار همه دانش‌آموزان قرار گیرد.

او در ادامه با اشاره به اینکه هیچ کتابی نباید بدون صدور حواله تحویل شود، افزود: امانتداری، انصاف و اخلاق‌مداری بسیار مهم است و عدم برخورد سلیقه‌ای با رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی بسیار مهم است و باید متولیانی برای این امر انتخاب کنیم که با مدیریت صحیح باعث کاهش استرس اولیاء و دانش‌آموزان شوند.

بهارلو با تشکر ویژه از همه مدیران مدارس که با تمامی توان در موضوع ثبت نام کتب درسی همراهی کردند، اظهار کرد: تفکر سیستمی باید جایگزین بخشی‌نگری شود، چرا که بخشی‌نگری مانع رسیدن به اهداف سازمانی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار