مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:

فعالیت 4 هزار و 789 دبیر تخصصی دوره متوسطه اول در فرایند تولید و انتشار محتوای الکترونیکی

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از فعالیت 4 هزار و 789 دبیر تخصصی دوره متوسطه اول در فرایند تولید و انتشار محتوای الکترونیکی خبرداد.

کد مطلب: ۱۰۲۸۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت 4 هزار و 789 دبیر تخصصی دوره متوسطه اول در فرایند تولید و انتشار محتوای الکترونیکی

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، کورش مودت مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان صبح امروز چهارشنبه 14 اسفند با اشاره به اهمیت بهره گیری از همه ظرفیت ها در جهت آموزش مجازی دانش آموزان گفت: بیش از 4 هزار و 789 دبیر تخصصی دوره متوسطه اول در فرآیند تولید و انتشار محتوای الکترونیکی فعالیت می کنند.

مودت با عنوان اینکه جایگزینی آموزش‌های از راه دور و مجازی راه تبدیل خانه به مدرسه در دوران گذر از بحران است؛ گفت: با توجه به تعطیلات مدارس برای پیشگیری از انتشار و ابتلا به کروناویروس و برای جلوگیری از اختلال در سیستم آموزش دانش‌آموزان در استان، این اقدام در دستور کار قرار گرفته و محتوا و فایل های آموزشی در صفحات مجازی قابل مشاهده و دریافت خواهد بود.

او با اشاره به اینکه، در این راستا دبیران و سرگروه های آموزشی به تهیه فیلم از تدریس خود با استفاده از نرم افزار تصویربرداری و در کانال‌های رسمی، در اختیار دانش آموزان قرار می دهند، افزود: 240 سرگروه تخصصی متوسطه اول در راهبری فرآیند آموزش الکترونیکی نقش اساسی ایفا می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان همچنین بیان کرد: در تشکیل کلاس های آنلاین، دبیر از منزل یا مدرسه با دانش آموزان در ارتباط بوده و به صورت مجازی در کلاس آموزش می دهد، دانش آموز نیز در ساعت تعیین شده به صورت آنلاین در کلاس به صورت مجازی حضور دارند ارتقای مراقبت های سلامتی دانش آموزان، خانواده و معلمان، اصلی ترین هدف تربیتی وآموزشی است که به صورت مجازی نیز در این مدرسه مجازی آموزش داده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار