تشریح برنامه های پلیس راهور شرق استان تهران

ورامین (پانا) - رییس پلیس راهور شرق استان تهران در نشست خبری برنامه های این نیرو را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
تشریح برنامه های  پلیس راهور شرق استان تهران

سرهنگ علی سلیمانی رییس پلیس راهور شرق استان تهران در سخنانی اظهار کرد: تلاش و فعالیت پلیس راهوردر راستای کاهش تصادفات رانندگی و ارائه خدمات به مراجعین و افزایش نظم ترافیکی است.

او در ادامه بیان کرد:ما در حوزه های زیرساخت های شهرداری و راهداری ها و در حوزه تبلیغات و انتشار اخبار و آموزش رسانه ها و آموزش وپرورش و در حوزه امداد اورژانس،هلال احمر و بیمارستانها تلاش های بسیار و هماهنگی های قابل توجه ای داشتیم وهمچنین امداد گران سیار در طرح نوروزی با توجه به نقاط جغرافیایی و نوع ترافیک معابر مستقر خواهند شد.

او اذعان کرد: با هماهنگی با رسانه ها مردم عزیز می توانند ازاخبار مربوط وضعیت ترافیک معابر و توصیه های نوروزی و با همکاری سازمان های هواشناسی شهرستانها وضعیت آب وهوا اطلاع داشته باشند.

رییس پلیس راهور شرق استان تهران گفت: هماهنگی با سازمان های مختلف از حمله، فرمانداری در خصوص ممنوعیت حفاری و کنده کاری و انجام پروژه های عمرانی سطح معابر در ایام پایانی سال ،در ایام عید و همچنین با آموزش وپرورش جهت آموزش همیاران پلیس و اسکان مسافرین گرامی انجام شده است.

سرهنگ علی سلیمانی افزود: در ایام نوروز کارشناس وپرداخت خسارت به صورت سیار و شبانه روز با هماهنگی با بیمه ها که مطالبه ما هست صورت خواهد گرفت.

او با تاکید براینکه عامل بیشترین تصادفات جاده ای عدم توجه رو به جلو است گفت: از مردم عزیز که هر وقت به ما کمک کردند ما موفق بوده ایم، خواهشمندم در حین رانندگی از موبایل هوشمند وابزارهای مختلف که حواس آنهارا از جاده تغییر می دهد استفاده نکنند.

سرهنگ علی سلیمانی خاطر نشان کرد:باتوجه به در پیش رو بودن چهارشنبه آخر سال توصیه میکنم رانندگان در حین رانندگی شیشه خودرو را بالا باشد و درصورت امکان از تردد پرهیز کنند.

خبرنگار:محمدرضااردستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار