مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

رتبه‌بندی، یکی از کارهای شاخص دولت سیزدهم‌ بود

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: رتبه‌بندی، یکی از کارهای شاخص دولت سیزدهم‌ بود که با تلاش دولت خدمتگزار به سرانجام رسید.

کد مطلب: ۱۴۷۷۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد
رتبه‌بندی، یکی از کارهای شاخص دولت سیزدهم‌ بود

کلام‌الله صفری در جلسه شورای معاونان آموزش و پرورش استان اردبیل که با حضور فرشته حشمتیان (مشاور وزیر آموزش و پرورش) در مرکز آموزشی، رفاهی فرهنگیان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: استان اردبیل در برگزاری آزمون‌ها هیچ مشکلی نداشته و تمام آزمون‌ها در شرایط مطلوب برگزار شده است.

وی گفت: همه رؤسا و عوامل اجرایی حوزه‌های برگزاری آزمون، پای کار بوده و با تامین سخت‌افزاری حوزه‌های اجرا، هیچ مشکل جدی به وجود نیامده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: قبل از برگزاری آزمون‌ها، جلسات متعددی در سطح استان و نواحی و مناطق برگزار و ضمن تقسیم وظایف به‌صورت روزانه، پیشرفت کارها و تجهیز حوزه‌ها مورد بررسی قرار گرفته و همه حوزه‌ها امروز در شرایط ایده‌آل قرار دارند.

صفری در ادامه با اشاره به آزمون استخدامی ماده ۲۸ آموزگاران ابتدایی گفت: فرآیند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری از ۲۲ اردیبشهت در ۴ حوزه و ۶ گروه ارزیابی در استان آغاز شد.

وی تصریح کرد: روزانه ۴۸ داوطلب در حوزه‌های ارزیابی تکمیلی مورد سنجش قرار گرفته و تا ۶ خرداد ۵۲۸ داوطلب مورد ارزیابی قرار گرفتند و ان‌شاءالله این فرآیند تا 2 روز آتی به نقطه پایان خود خواهد رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به خدمات دولت شهید آیت‌الله رئیسی در حوزه آموزش و پرورش افزود: رتبه‌بندی، یکی از کارهای شاخص دولت سیزدهم‌ بود که با تلاش دولت خدمتگزار به سرانجام رسید. هر چند در اجرا کمی مشکل داشت اما با اجرای تکمیلی آن قطعا مشکلات مرتفع خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار