دبیر اجرایی طرح سنجش سلامت مازندران:

هزینه سنجش سلامت برای هر نوآموز ۳۰ هزار تومان است

قاسمی: طرح سنجش نوآموزان از هفته آخر خرداد شروع می‌شود

ساری (پانا) - دبیر اجرایی طرح سنجش سلامت مازندران از آغاز طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان از هفته آخر خردادماه خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۰۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
هزینه سنجش سلامت برای هر نوآموز ۳۰ هزار تومان است

حسین قاسمی در گفتگو با پانا ضمن اعلام اینکه سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان از هفته آخر خرداد آغاز می‌‌شود، گفت: «البته از امروز همکارهای سازمان برای آموزش نیروهای اجرایی پایگاه‌های سنجش به شهرستان‌ها و مناطق استان اعزام می‌شوند.»

او تأکید کرد که خانواده‌ها می‌توانند هفته آخر خردادماه با مراجعه از مدرسه‌ای که قصد ثبت‌نام فرزندشان را دارند، از طریق سیستم الکترونیکی نوبت بگیرند و سپس به پایگاه سنجش معرفی شده مراجعه کنند.

رییس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی مازندران همچنین اعلام کرد که 38 پایگاه سنجش سلامت در سطح استان فعال است تا سنجش سلامت 44 هزار نوآموز پیش‌دبستانی و ورود به کلاس اول را انجام دهند.

به گفته قاسمی سنجش سلامت برای نوآموزان پیش‌دبستانی اجبار نیست اما برای نوآموزان ورود به دبستان اجبار است: «ثبت‌نام نهایی نوآموران ورود به دبستان منوط به انجام سنجش سلامت است.»

دبیر اجرایی طرح سنجش سلامت مازندران با بیان اینکه هزینه سنجش سلامت برای هر دانش آموز۳۰ هزار تومان است، گفت: «مراکز سنجش این اجازه را دارند که با تشخیص مدیر پایگاه، برای افراد نیازمند که بضاعت مالی ندارند، به صورت نیم بها و رایگان سنجش را انجام دهند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار