برگزاری آیین تجلیل از معلم ایثار‌گر و فداکار بیرجندی

بیرجند(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: معلم ستون و عمود مستحکم خیمه مدرسه و مجاهدی نستوه در میدان تعلیم و تربیت فرزندان این خطه از ایران اسلامی است.

کد مطلب: ۹۱۴۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین تجلیل از معلم ایثار‌گر و فداکار بیرجندی

محمد علی واقعی صبح امروز در آیین تجلیل از معلم ایثار گر و فداکار بیرجندی اظهار کرد: معلم عاشق دلداه ای است که به عشق پرورش گلهای باغ زندگی قدم در بوستان مقدس مدرسه گذاشته و با داس علم و تدبیر علوفه هرز جهل و نادانی را از ضمیر کودکان برکنده استعدادهایشان را با بذر دانایی پرورش، هدایت و شکوفا می سازد.

او، با بیان این که معلم در لحظه لحظه ساعات عمر خود به فکر ادای تکلیف است، تصریح کرد: معلم سلامت خود را فدای تربیت دانش آموزان کرده و در این راه اگر خطری دانش آموزش را تهدید کند برای نجات وی از بذل جان دریغ ندارد.

واقعی زکات علم را در نشر آن دانست و اضافه کرد: معلمین خراسان جنوبی قبل از این که آمر به علم باشند خود عامل به آن هستند و این موضوع به خوبی در رفتارو گفتار معلمین استان نمایان است.

گفتنی است مدیر کل آموزش و پرورش باحضور در دبیرستان نمونه تقوا از خانم حسامی دبیر این دبیرستان که علی رغم مصدومیت از ناحیه پا و داشتن مرخصی پزشکی در کلاس حضور پیدا کرده بود تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار