مدیرآموزش وپرورش حمیدیه عنوان کرد:

داشتن مهارت استفاده ازفضای مجازی در جهت تاثیر مطلوب برمخاطبین ضرورت امروز جامعه است

حمیدیه(پانا)-مدیرآموزش وپرورش حمیدیه در جمع مدیران مقاطع مختلف تحصیلی گفت:لزوم داشتن مهارت استفاده ازفضای مجازی در جهت تاثیر مطلوببرمخاطبین ضرورت امروز جامعه است.

کد مطلب: ۹۱۴۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
داشتن مهارت استفاده ازفضای مجازی در جهت تاثیر مطلوب برمخاطبین ضرورت امروز جامعه است

کریم سعیداوی در جلسه فضای مجازی و آسیب های اجتماعی و اخلاقی مخرب بر دانش آموزان که با حضور مدیران همه مقاطع تحصیلی برگزار شد ، گفت:لزوم داشتن مهارت استفاده صحیح ازفضای مجازیدر جهت تاثیر مطلوب برمخاطبین ضرورت امروز جامعه است.
سعیداوی در این جلسه با اشاره به اینکه سطح آگاهی دانش اموزان را باید بالا برد، گفت : با توجه به اینکه هجمه های فرهنگی در سال های اخیر افزایش و گسترش یافته است، برنامه ریزی در تربیت دانش آموزان باید مبتنی بر اصول اعتقادی و اسلامی باشد.

اواظهار داشت: ریشه بسیاری از آسیب‌های وارده در فضای مجازی در شرایط کنونی ناشی از ناآگاهی و نداشتن سواد رسانه‌ای در فضای مجازی از سوی کاربران است که در این زمینه می توان با برگزاری کارگاه‌های آموزشی در سطح مدارس، مراکز عمومی و... در راستای ارتقاء سواد رسانه ای دانش آموزان گام های مفید و موثری را برداشت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه بیان داشت: این روزها موبایل و تبلت وسیله‌ای است که در دستان هر قشر و سنی از جامعه دیده می‌شود. این وسیله ارتباطی علی رغم فوایدی مانند سهولت ارتباط، مضراتی بر سلامت نوجوانان و جوانان نیز دارد. حتی گاهی موجب اعتیاد و کند شدن فرآیند یادگیری در آن‌ها می‌شود و مسئولان آموزش و پرورش و والدین باید در شناسایی این مضرات به دانش آموزان نفشی پررنگ داشته باشند.

در این جلسه ، جبرپورمعاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش حمیدیه و مشعلی کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد وبی سیاح کارشناس مسئول حراست به ارائه برخی نکات و موارد مدنظر اشاره کردند.
درپایان جلسه مدیران با طرح سوال وپاسخ دهی توسط مسئولین به بحث و گفتگو پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار