آماده باش مدارس شهرستان حمیدیه برای اسکان اضطراری سیل زدگان

حمیدیه(پانا)- باتوجه به جلسه ستادبحران شهرستان حمیدیه درمقابله باسیلاب احتمالی تصمیماتی اتخاذگردیدوتمام مدارس شهری ،اردوگاه دهکده وسالن های ورزشی آماده اسکان اضطراری سیل زدگان ومسافران نوروزی است.

کد مطلب: ۹۰۴۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
آماده باش مدارس شهرستان حمیدیه برای اسکان اضطراری سیل زدگان


به دنبال جاری شدن سیل وطغیان رود های استان کریم سعیداوی مدیر آموزش وپرورش شهرستان حمیدیه گفت: با توجه به هشدار کارشناسان هواشناسی مبنی بر بارش باران، احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه ها،تمام مدارس شهری،اردوگاه دهکده وسالن های ورزشی آماده اسکان اضطرای سیل زدگان و مسافران نوروزی است.
با توجه به جلسه ستاد بحران شهرستان حمیدیه در مقابله با سیلاب احتمالی، تصمیماتی اتخاذ گردید. کریم سعیداوی در این راستا افزود: با توجه به پیش بینی بارش در استان و استان های بالادست و احتمال وقوع سیل، آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه آمادگی لازم برای اسکان اضطراری خانوارهای درمعرض خطر را فراهم نموده است.
وی گفت: دستورات لازم به مدیران و نیروی های خدماتی جهت همکاری با ستاد بحران داده شده و آموزش و پرورش حمیدیه با همه امکانات در کنار آحاد مردم خواهدبود.
کریم سعیداوی افزود: در بازدیدهای میدانی از سیل بندهای روستاهای حاشیه رودخانه کرخه، سدتنظیمی و‌ شهر حمیدیه، تهمیدات و دستورات لازم جهت حفظ اماکن آموزشی وپیشگیری از هر گونه خسارت احتمالی، به مدیران ونیروهای مربوطه ابلاغ گردید.
وی در پایان خواستار بسیج بیشتر امکانات جهت استحکام بیشتر سیل بندها و در صورت وقوع احتمالی سیلاب، با نیروی انتظامی، آتش نشانی و ستاد بحران شهرستان جهت حفظ جان و اموال مردم عزیز همکاری شود و اخبار و اطلاعیه های را از مبادی رسمی ومعتبر دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار