در ایام نوروز؛

کلاه قرمزی به همراه سه عروسک جدید به تلویزیون می‌آید

خبرگزاری پانا: پخش برنامه پر بیننده کلاه قرمزی در سال جاری با حضور سه شخصیت جدید عروسکی از فردا ساعت 20:30 از شبکه دو سیما آغاز می شود.

کد مطلب: ۶۶۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، یکی از محبوبترین برنامه های شبکه دو سیما کارتون کلاه قرمزی و پسرخاله است که در چند سال گذشته شخصیت های عروسکی دیگری به این مجموعه تلویزیونی افزوده شدند و در سال جاری نیز این شخصیت عروسکی دوست داشتنی دوره کودکی کودکان دهه 60 سه عروسک جدید مهمان برنامه های عید شبکه دو سیما می شود.

بر اساس این گزارش؛ پخش این برنامه از فردا آغاز می شود و در سری جدید سعی شده است شخصیت های جدید عروسکی به این مجموعه افزوده شود و هر کدام داستان‌های بامزه‌ای را برای خانواده های ایرانی روایت می‌کنند.

این سریال هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به روی آنتن شبکه دو می رود و در حال حاضر مراحل تصویربرداری خود را سپری می‌کند.

این مجموعه تلویزیونی سریال در ۲۰ قسمت در حال ساخت است و به گفته علی زارعان مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما هیچ شخصیت جدیدی از این سریال حذف نشده است و شخصیت عروسکی جیگر نیز در این مجموعه حضور دارد و نقش این عروسک به هیچ عنوان کمرنگ نشده؛ بلکه از گذشته نیز پر رنگ تر شده است.

یادآور می شود؛ بیش از 20 سال است که (ایرج طهماسب) به همراه "کلاه قرمزی" و "پسرخاله" در خاطرات کودکی بسیاری از مخاطبان تلویزیونی جای گرفته اند و برنامه های تولیدی جبلی و طهماسب برای تمام سنین جذابیت داشته و هنگام پخش آن به‌ویژه در ایام نوروز پیر و جوان پای گیرنده‌های خود می‌نشینند تا از ماجراهای جدید "کلاه قرمزی" مطلع شوند.

اگر به تاریخچه پخش این برنامه با دقت بنگریم به این نتیجه می رسیم که عروسکهای کلاه قرمزی و پسرخاله که در ابتدا با دو شخصیت اصلی "کلاه قرمزی" و "پسرخاله" شکل گرفتند توانستند نظر بسیاری از مخاطبان سیما را به خود جلب کنند اما در ادامه گروه ایرج طهماسب تصمیم گرفتند با افزودن تعدادی از شخصیت‌های جدید به مجموعه‌های نوروزی "کلاه قرمزی" از جمله جیگر؛ پسرعمه زا، ببعی، آقای همساده، فامیل دور به جذابیت این سریال اضافه کنند.

با این که این مجموعه موفق‌ترین مجموعه نوروزی طی سال های گذشته است، اما هر سال برای ساخت این مجموعه نوروزی حواشی بسیاری وجود داشته و اخبار متفاوتی در رابطه با ساخته شدن و یا ساخته نشدن آن منتشر می شود. به عنوان مثال در سال 91 با اضافه شدن شخصیت "جیگر" به دوستان "کلاه قرمزی" بسیاری از منتقدان اعلام کردند که این شخصیت به دلیل رفتارهای متفاوت و تندی که دارد برای کودک و نوجوان بدآموزی داشته و باید از مجموعه حذف شود. البته هنوز مشخص نیست که "جیگر" در نوروز 92 دوباره به تلویزیون می‌آید یا خیر.

یادآور می شود؛ حمید جبلی، فاطمه معتمد آریا، محمدرضا هدایتی، مرضیه محبوب، بهادرمالکی، محمد بحرانی، کاظم سیاحی، الکا هدایت و بنفشه صمدی از جمله گویندگان این مجموعه های کلاه قرمزی هستند.

پیش از این هنرمندانی چون مرضیه برومند، ابراهیم حاتمی کیا، امین حیایی، شهرام قائدی، فلامک جنیدی، علیرضا خمسه، آتیلا پسیانی، ستاره پسیانی، نگار جواهریان از جمله مهمانان برنامه های نوروزی کلاه قرمزی بوده اند که گفته می شود در سری جدید برنامه کلاه قرمزی مهناز افشار مهمان این برنامه خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار