استاندار آذربایجان شرقی:

هنرمندان، سفیران تبریز 2018 هستند

استاندار آذربایجان شرقی گفت: هنرمندان، سفیران تبریز 2018 هستند.

کد مطلب: ۶۴۲۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، اسماعیل جبارزاده در ششمین همایش سراسری هنرمندان سراسر کشور در هتل کایا تبریز با اشاره به فرهنگ مردم تبریز اظهار داشت: در چهار را ه های شهر تبریز، دختران گل فروش وجود ندارد و نخواهد داشت و متکدی در تبریز وجود ندارد.

وی در ادامه گفت: نیمه ی اول سال92 ، 47 هزار معتاد داشتیم که با همت شبانه روزی مردم آن هارا جمع آوری کرده و آن هارا تحت درمان قرار می دهیم و سپس برای آنها شغل ایجاد می کنیم.

جبارزاده افزود: در بدو شروع دولت یازدهم در استان برای کم تر از 10 روزذخیره گندم داشتیم ، ماه هایی نیز داشتیم که این ذخیره به زیر هفت روز رسید ه بود ولی امروز ذخایر گندم 675 روز است، امروزه 100درصد شهروندان ما تحت پوشش خدمات درمانی هستند در این دوران تبریز پایتخت فرش های دستباف دنیا شد.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: همچنین تبریز به عنوان پایتخت کشور های اسلامی در سال 2018 انتخاب شد.

وی خطاب به هنرمندان پیشکسوت گفت: شما سفیران تبریز 2018 هستید و این فرصتی است که کشور های دیگر باید بیایند با فرهنگ و هنر ایران آشنا شوند و ببینند که ایران تروریست نیست.

وی در سخن پایانی گفت: هر هنرمند نه تنها خودش ماندگار است بلکه محیطی که در آن زندگی می کند آنجا را نیز ماندگار می کند و پشت هر هنرمندی یک همسر بزرگوار وجود دارد که او را حمایت می کند.

خبرنگار: الهه شفائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار