در گفت‌وگو با پانا عنوان شد؛

حفظ درختان در تهران باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود

یک عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران درباره تبلیغات فضای سبز و عدم قطع درختان از سوی شهرداری و تناقض با رفتار مدیریت شهری در حفظ درختان گفت: حفظ درختان باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود و اگر شهرداری درختان را قطع می کند مردم از این اقدام جلوگیری می کنند.

کد مطلب: ۵۵۸۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد

عبدالحسین مختاباد در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با اشاره به عملکرد مدیریت شهری در حفظ درختان در سطح شهر تهران اظهارداشت: برخی از اتفاقاتی که در سطح شهر رخ می دهد توسط شهرداری نیست و گاهی افرادی که در تهران ساخت و ساز می کنند و می خواهند ملک را تغییر کاربری دهند در مدت زمانی زمینه تخریب درختان را فراهم می کنند. در واقع شهرداری به ملک خصوصی افراد ورود نمی کند اما بعد از مدتی می بینیم که در ملکی درختان خشکیده اند.

این عضو شورای شهر تهران با تأکید بر فرهنگسازی حفظ درختان گفت: حفظ درختان باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود و اگر شهرداری درختان را قطع می کند مردم از این اقدام جلوگیری می کنند. شهر متعلق به مردم است و برای شهرداری نیست و مردم هم در حفظ آن سهیم هستند و باید رعایت کنند.

اخیرا شهرداری تهران در سطح پایتخت نسبت به نصب بیلبوردهایی تبلیغی با مضمون "قطع درختان را قطع کنیم" اقدام کرده است که بسیاری از کارشناسان مدیریت شهری معتقدند این اقدام متناقض با رفتارهای مدیریت شهری در حفظ فضای سبز و درختان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار