مدیریت آموزش و پرورش قرچک:

پرستاران سفید پوشان خدمتگزار و بی‌توقع عرصه سلامت هستند

قرچک (پانا)- مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: روز میلاد حضرت زینب (س) روز آفرینش صبر، روز وقار، روز شکوفایی دست‌های مهربان پرستاری، الگوی حیا و عفت و فداکاری است.

کد مطلب: ۱۱۴۸۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد
پرستاران سفید پوشان خدمتگزار و بی‌توقع عرصه سلامت هستند

رضا داورزنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: شغل شریف و پرزحمت پرستاری، تفسیر بی‌نهایت زیبایی از فداکاری، صبوری و نوعدوستی است که با رأفت و شکیبایی خویش از درد بیماران کاسته، مرهم مهربانی را بر زخم‌ها زده و در پرتو الطاف خداوند متعال، نعمت بزرگ عافیت را برای آنان به ارمغان می‌آورند.
او گفت: ایثار و فداکاری پزشکان، پرستاران و کادر درمان یادآور دوران دفاع مقدس‌است و ایثار این عزیزان ثابت کرد کادر درمان با جانفشانی در خط مقدم جبهه حافظان سلامت و مدافعان سلامت این ملت هستند.
داورزنی افزود: به برکت این روز و به پاس تلاش پرستاران و کادر درمان وضعیت ما نسبت به شرایط سخت کرونایی گذشته بهتر شده است و پرستاران با کار بزرگی که برای مقابله با کرونا انجام دادند مایه افتخار مردم هستند.
مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک تصریح‌کرد: پرستاران سفیدپوشان خدمتگزار و بی توقع عرصه سلامت و انسان‌های بی‌ادعایی هستند که به معنای واقعی کلمه،خالصانه شبانه روز کار می‌کنند تا با همراهی پزشکان، همدم بیماران بوده و مرهمی برای درد آنان باشند.
مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک در پایان گفت: اینجانب ضمن تبریک میلاد پرافتخار بانوی نجابت، شیرزن کربلا، حضرت زینب (س)، به نمایندگی از جامعه فرهنگیان شهرستان قرچک روز پرستار را به مدیریت محترم و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان و تمام پرستاران دلسوز و پرتلاش شهرمان تبریک و تهنیت عرض نموده و برای این فرشتگان سفیدپوش که همواره التیام بخش بیماران و همراه پزشکان بوده و وجودشان در مراکز درمانی امید و زندگی را تداعی می کند؛ آرزوی توفیق و سلامتی روز افزون می‌نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار