کارگاه آموزشی مدرسین آموزشکده‌های زبان استان قم

مدیرکل آموزش و پرورش قم: در آموزش، تعمیق یادگیری را هدف اصلی بدانیم

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش قم بر تعمیق یادگیری به عنوان هدف اصلی آموزش تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۰۱۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش قم: در آموزش، تعمیق یادگیری را هدف اصلی بدانیم

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش قم، حمیدرضا شیخ‌الاسلام در این کارگاه بر آموزش به صورت زیر ساختی و عمیق تاکید کرد و گفت: آموزش باید شاخص توسعه باشد و این پدیده‌ای زودگذر و آنی نیست بلکه باید در طول زمان موجب تغییر در رفتار و عملکرد آموزش گیرنده شود.

وی در ادامه بیان کرد: با عنایت الهی و به همت مدرسین زبان انگلیسی که به یاری مسئولین دستگاه آموزشی کشور شتافته‌اید، امروز مفتخریم که در بین 31 استان و هم چنین مدارس خارج از کشور توانسته‌ایم طبق آخرین آمار به دست آمده از سازمان سنجش در رتبه نخست رشته زبان انگلیسی بایستیم.

مدیر کل آموزش و پرورش قم تصریح کرد: مسئله‌ای که اکنون دارای اهمیت است حفظ و حتی ارتقای این موفقیت به سطوح بالاتر است و حالا که توانسته‌ایم پروژه‌هایی همانند همین سالن آموزش و فرهنگ را برای استفاده ی آموزشی و پژوهشی بازگشایی کنیم بهترین موقعیت است که افکار و ایده‌ها در این زمینه گرد هم جمع شوند و برای آینده بهتر تصمیم بگیرند.

شیخ‌الاسلام گفت: با وجود تمامی رتبه‌ها و افتخارات اولویت مدرسین و همکاران ما در درجه اول توسعه آموزشی در استان و تعمق یادگیری در دانش‌‌آموزان است.

وی در راستای یادگیری عمیق دروس توسط دانش‌آموزان ضمن تاکید بر اینکه متربیان باید به تحلیل و ارزیابی دروس دستیبابی پیدا کنند گفت: اصلی‌ترین هدف آموزش و پرورش و حتی بهترین خدمتی که می‌تواند به جامعه کند این است که یادگیری ریشه‌ای و عمیق را به دانش‌آموزان هدیه بدهد تا بدان جا که شاخص آموزشی از در جا زدن در یک مرحله جدا شده و سمت و سویی پیشرو داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار