پیام تسلیت وزیر آموزش و پرورش در پی درگذشت اولین مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان پس از انقلاب

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش با صدور پیامی، درگذشت اولین مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان پس از انقلاب را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۷۱۴۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت وزیر آموزش و پرورش در پی درگذشت اولین مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان پس از انقلاب

متن پیام تسلیت علیرضا کاظمی به این شرح است:

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر درگذشت «حاج علی شاهورانی»، نخستین مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان پس از انقلاب اسلامی، موجب تأثر و تألم عمیق اینجانب و جامعه بزرگ فرهنگی کشور شد.

زنده یاد شاهورانی، از پیشکسوتان وارسته و خدوم نظام تعلیم و تربیت بود که سراسر عمر با برکت خویش را در راه تعلیم و تربیت نسلی مؤمن و متعهد سپری و سرانجام در روز شهادت مولایش، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) دار فانی را وداع کرد.

ضمن ابراز تأسف و همدردی، این ضایعه اندوهناک را به خانواده محترم مرحوم و جامعه بزرگ فرهنگیان استان سمنان، «تسلیت و تعزیت» عرض نموده، از پیشگاه خداوند رحمان، برای آن فقید سعید، علو درجات و غفران الهی و برای بازماندگان معزز، صبر جمیل و اجر جزیل و هم نشینی با شهدای کربلا، مسئلت می نمایم.

علیرضا کاظمی

وزیر آموزش و پرورش

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار