اکران «دقیقه 90» در هفته معلم

تهران (پانا) - فیلم کوتاه دقیقه ۹۰ به‌مناسبت هفته معلم که در هفته پایانی فروردین فیلم‌برداری شده بود در هفته معلم اکران می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۷۱۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد
اکران «دقیقه 90» در هفته معلم

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان‌، فیلمبرداری فیلم کوتاه دقیقه ۹۰، به تهیه‌کنندگی مصطفی کرملو، نویسندگی فاطمه اصغری علایی و با کارگردانی سید‌علی ترابی به اتمام رسید. این پروژه که محصول سازمان بسیج فرهنگیان کشور بوده و مجری طرح مجموعه هنری هما است‌، ۲۸ تا ۳۱ فروردین در روستای بیابانک استان سمنان مقابل دوربین رفت.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است که‌: سقف تنها مدرسه روستا فرو ریخت، آقای ناجی معلم روستای پایین دست مجبور به ترک روستا می‌شود. حالا دانش‌آموزان روستا تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا از رفتن آقا معلم جلوگیری کنند.

مسئول مجموعه هنری هما درباره این پروژه عنوان کرد: در پروژه دقیقه ۹۰ تمام تلاش‌مان در انتخاب عوامل استفاده حداکثری از معلمان هنرمند بوده تا تجربه زیسته معلمان، از زبان معلمان و توسط خود معلمان ساخته و پرداخته شود. این فیلم در حال آماده‌سازی جهت رونمایی در هفته معلم می‌باشد و به زودی نشست خبری و مراسم رونمایی از پوستر اول و همچنین اکران خصوصی آن برگزار خواهد شد‌‌.

برخی از عوامل این فیلم؛ تهیه‌کننده: مصطفی کرملو / کارگردان : سید علی ترابی / نویسنده: فاطمه اصغری علایی / مدیر فیلمبرداری: یوسف سبحانی / مدیرتولید: محمدعلی حلوایی/ صدابردار: سیدرضا حسینی نیا / تدوینگر: محمد پهلوان / طراح صحنه و لباس: مریم احسانی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار