‌در مراسم شکرانه تحقق وعده صادق؛

پورثانی: در روایت عزت، قدرت، اقتدار و افتخارات این کشور نباید دچار لکنت شد

همگان در آموزش‌وپرورش وظیفه دارند روایت صحیح از اقتدار، عدالت‌طلبی و ظلم‌ستیزی نظام اسلامی برای دانش‌آموزان بیان کنند

تهران (پانا) - مراسم شکرانه تحقق وعده صادق با سخنرانی حجت الاسلام محمد‌حسین پورثانی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و با ‌حضور جمع کثیری از فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش در ساختمان علاقه‌مندان این وزارت‌خانه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۶۸۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
پورثانی: در روایت عزت، قدرت، اقتدار و افتخارات این کشور نباید دچار لکنت شد

حجت‌الاسلام محمدحسین پورثانی در این مراسم ضمن قدردانی از پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم منحوس صهیونیستی و سیلی محکم نیروهای مسلح کشورمان به رژیم کودک‌کش صهیونیستی، اظهار کرد: ‌اقدام بسیار خوب و به‌جای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روزهای گذشته باعث ایجاد موج اقتدار و عزت‌آفرینی برای جمهوری اسلامی ایران بود.

وی ادامه داد: پس از حمله بسیار خوب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مشخص شد که ایران خیلی قوی وارد شده است. این حمله در تاریخ ایران بی‌سابقه بوده است. امروز باید به طهرانی‌مقدم، به سپاه پاسداران به سردار حاجی‌زاده عزیز افتخار کنیم. به جایی حمله شد که می‌گفتند امکان ندارد کسی بتواند به اینجا حمله کند. کسانی که می‌گفتند ما ارتش بزرگ دنیا هستیم، کسانی که می‌گفتند ایران هیچ کاری نمی‌تواند بکند، به ذلت و خفت در برابر ایران عزیز ‌افتادند. در برابر یک مرد استوار و قوی به ذلت افتادند. در تاریخ ایران پیدا نمی‌کنید که یک فرد با صدای محکم اینگونه در برابر غرب بایستند و تنها چیزی که برایشان اهمیت دارد هویت دینی، ملی و ایرانی است.

حجت‌الاسلام پورثانی گفت: این روز در تاریخ کشورمان ثبت می‌شود، پاسخی که به رژیم منحوس داده شد. ادعای دروغین گنبد آهنین کاملا فرو ریخت و دیگر هیچ کسی جرات ندارد در تمام دنیا بخواهد به جمهوری اسلامی و منابع کشورمان حمله کند. 

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: امروز جنگ در دنیا، جنگ روایت‌هاست. امروز جمهوری اسلامی ایران برای دنیا تعیین تکلیف می‌کند. دانش‌‌آموزان ما امروز باید بدانند در چه کشوری زندگی می‌کنند. ایرانی پیدا نمی‌کنید که عاشق عزت نباشد. در جنگ روایت باید مستحکم و‌ قوی عمل کنیم. 

وی با بیان اینکه در جنگ روایت‌ها هرکسی که بهتر، فنی‌تر و هنری‌تر روایت کرد برنده است، گفت: روایت درست را ما باید در نظام تعلیم و تربیت برای دانش‌آموزان رقم بزنیم. در روایت عزت و قدرت این کشور نباید دچار لکنت شویم. امروز اگر ما را تحریم می‌کنند به خاطر قدرت ماست. این اقتدار و عزت و این افتخار باعث خوشحالی همه آزادی‌خواهان جهان شد. در برخی کشورها موکب شادی برای این افتخار به‌پا کردند، قیام کردند و ایستادند و خوشحال شدند. 

حجت‌الاسلام پورثانی با بیان اینکه قدرت بازدارندگی ایران از ایران فراتر رفته است، اضافه کرد: این ثمره انقلاب اسلامی، ثمره دم مسیحایی حضرت امام است، ثمره رهبری داهیانه و با بصیرت رهبر معظم انقلاب است. امروز ما در مقابل ظلم می‌ایستیم و از مظلوم دفاع می‌کنیم. تنها کشوری که در این جهان هستی از مظلوم دفاع می‌کند کشور ایران است.

وی تصریح کرد: همه شما در تربیت دانش‌‌آموزان جمهوری اسلامی ایران نقش دارید. همه ما وظیفه داریم روایت صحیح و درست از اقتدار و از صلابت و عدالت‌طلبی و ظلم‌ستیزی نظام اسلامی بیان ‌و روایت کنیم. امروز وظیفه ماست، نیروهایی مسلح کار خود را انجام دادند و وظیفه ما هم روایت‌گری صحیح است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار