تجلیل از قهرمانان قرآنی در سمپاد

تهران (پانا) - رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در‌ مراسمی از دانش‌آموزان سمپادی حافظ کل قرآن کریم تجلیل کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۷۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از قهرمانان قرآنی در سمپاد

‌الهام یاوری در آیین تجلیل از دانش‌آموزان سمپادی که موفق به حفظ کل قرآن کریم شده‌اند، گفت: یکی از نشانه‌های بروز شعار «‌هر نیاز کشور یک سمپادی، آماده اثرگذاری» در همین مورد است، زیرا می‌بینیم که دو دانش‌آموز مدارس سمپاد علاوه بر اینکه خودشان توفیق حفظ آیات الهی را به دست آوردند برادر و خواهر کوچک‌تر خود را نیز به این مسیر دعوت و راهنمایی و کمک کرده‌اند و آن‌ها هم با وجود سن کم موفق شده‌اند حافظ کل قرآن کریم شوند.

فرناز عباسی، دانش‌آموز پایه هشتم مدرسه استعدادهای درخشان شهر تهران (در سال گذشته در شهر نیشابور ساکن بوده‌اند) در سن هفت سالگی موفق شده است حافظ کل قرآن شود و برادر کوچک‌تر خود علیرضا عباسی هشت ساله که اکنون در پایه سوم ابتدایی در حال تحصیل است را نیز کمک کرده تا بتواند حافظ کل قرآن شود.

مهسا فیروزی پانزده ساله و در پایه نهم مدارس استعدادهای درخشان شهرستان خدابنده استان زنجان تحصیل می‌کند  که در سن هشت سالگی حافظ کل قرآن کریم شده است و در سال ۹۵ خردسال‌ترین حافظ استان زنجان انتخاب و مدرک بین‌المللی حفظ قرآن را اخذ کرده است.

محیا فیروزی خواهر کوچکتر وی هشت ساله کلاس چهارم ابتدایی است در سن پنج سالگی حافظ کل قرآن کریم شده است. وی در سال ۹۹ به عنوان خردسال‌ترین حافظ کل قرآن در کشور انتخاب شده است و یکی از کوچکترین نابغه‌های قرآنی جهان اسلام لقب گرفته است.

این دانش‌آموزان چندی قبل نیز مهمان برنامه تلویزیونی محفل بودند که این برنامه نابغه‌های قرآنی را معرفی می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار