رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش:

مشورت با نخبگان و اندیشمندان حوزه تعلیم و تربیت راهگشاست

تهران (پانا) - رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه آیین‌نامه اجرایی شوراهای آموزش و پرورش در حال بازنگری و آماده‌سازی است، تاکید کرد که استفاده از نظرات و پیشنهادات نخبگان، صاحبنظران و مشورت با اندیشمندان حوزه تعلیم و تربیت در این زمینه می‌تواند بسیار راهگشا باشد.

کد مطلب: ۱۴۶۵۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
مشورت با نخبگان و اندیشمندان حوزه تعلیم و تربیت راهگشاست

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش؛ احمد محمودزاده در دیدار نوروزی با همکاران سازمان ضمن تبریک ایام نوروز و تقارن آن با بهار قرآن و ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) گفت: امیدواریم سال جدید همراه با تحول برای همگی ما باشد و بتوانیم با احوالات نیک برای خدمت به مردم بشتابیم.

محمودزاده با اشاره به سخنان ریاست محترم جمهوری در سال جدید خاطرنشان کرد: رئیس‌‌جمهوریِ دولت مردمی در دیدار با مدیران تسریع، تسهیل و تکریم را اصل‌های اصلی خدمت‌رسانی به مردم دانسته و لذا ما نیز باید تمامی تلاش خود را در جهت گره‌گشایی از مشکلات مردم به کار بندیم.

وی با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در سازمان اظهار کرد: قانون استقرار مدارس غیردولتی از جمله قوانین مصوب خوب بود که ابلاغ شد و می‌تواند تسهیلگر بسیاری از موارد باشد.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه آیین‌نامه اجرایی شوراهای آموزش و پرورش در حال بازنگری و آماده‌سازی است تا نارسایی‌های قبلی آن مرتفع شود، تاکید کرد: استفاده از نظرات و پیشنهادات نخبگان، صاحبنظران و مشورت با اندیشمندان حوزه تعلیم و تربیت می‌تواند بسیار راهگشا باشد و باید از این ظرفیت بزرگ نیروی انسانی در کشوره بهره برد.

وی با اشاره به بررسی در مورد طرح مدرسه مجازی اظهار کرد: این طرح در مرحله تحقیق و پژوهش است و چنانچه تمهیدات لازم برای آن فراهم شود، بسیاری از مسائل آموزشی در حوزه مدارس بزرگسالان را تسهیل می‌کند.

محمودزاده با تاکید بر اینکه در زمینه توانمندسازی معلمین و همکاران مدارس غیردولتی باید مشکلات دوره قبل مرتفع شود، تصریح کرد: کیفیت‌بخشی در این مورد از سیاست‌های اصلی ماست و نباید کمترین سهل‌انگاری در این زمینه صورت پذیرد.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در حوزه مسائل تربیتی و پرورشی در سال گذشته جهش بسیار خوبی در مدارس غیردولتی اتفاق افتاده است، گفت: رویکرد تربیتی در کنار مسائل آموزشی باید به شکل جدی دنبال شود و در این زمینه نیازمند اجرای طرح‌های فراگیر ملی هستیم.

وی 2 رویداد بزرگ ملی آفرینو و زبان را از برنامه‌های جدی این سازمان در راستای اجرایی‌سازی منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) دانست و افزود: این 2 رویداد ملی، حاصل جلسات و پیگیری‌های مداوم همکاران در سازمان است که به زودی نتایج ارزنده آن مشهود خواهد شد.

محمودزاده با اشاره به اینکه روند پیگیری تفاهم‌نامه‌ها باید شتاب بیشتری بگیرد و به برنامه اقدام و عمل نزدیک شود، خاطرنشان کرد: امیدوارم در ماموریت سنگینی که به همگی ما محول شده به‌گونه‌ای عمل کنیم که رضای خداوند متعال و بندگان صالح آن را به همراه داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار