معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش:

مشارکت آگاهانه و هوشمندانه ‌مردم در انتخابات رمز اقتدار ملی است

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش ‌با صدور بیانیه‌ای از مردم همیشه در صحنه و انقلابیِ ایرانِ اسلامی برای حضور پرشور در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 11 اسفند 1402 دعوت کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۱۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت آگاهانه و هوشمندانه ‌مردم در انتخابات رمز اقتدار ملی است

متن پیام احمد محمودزاده به شرح زیر است:

«کُلُّکُمْ رَاعٍ وَ کُلُّکُمْ مَسْئُولٌ»

جمهوریت شجره‌‌ طیبه‌‌ انقلاب اسلامی و انتخابات مرکز ثقل آن و به تعبیر رهبر معظم انقلاب‌(مد‌ظله‌العالی) «شاخص و عَلَم جمهوری اسلامی» و تحقق‌بخشِ مردم‌سالاری دینی است. پشتیبانی و حمایت مداوم مردم نشان می‌دهد که حفظ و بازتولید ارزش‌های انقلاب اسلامی اولویت اول مردم و رای ملت، میزانِ حکمرانیِ مردم‌، پایه تصمیم‌گیری‌های کلان ملی و رمز و راز دوام انقلاب اسلامی است.

‌مشارکت پی‌در‌پی، آگاهانه و هوشمندانه ‌مردم در ‌45 سال گذشته در رویدادهای مختلف ملی، نشان از اعتماد ‌جمهور مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد. مردمی که همیشه انتخابات را به‌عنوان محل ترسیم آینده‌ای روشن ‌برای رسیدن به قله‌های افتخار و به‌عنوان یک موهبت در تحقق جمهوریت نظام تلقی کرده‌اند و بی شک همین مشارکت و حضور ارزشمند در عرصه‌های مختلف رمز پیروزی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

اینجانب از مردم همیشه در صحنه و انقلابیِ ایرانِ اسلامی به‌ویژه موسسان، مدیران، معلمان و دانش‌آموزان مدارس غیردولتی دعوت می‌نمایم با حضور پُرشور و فعال خود در پای صندوق‌های رای در 11 اسفند 1402 برای مشارکت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با انتخاب نمایندگانی ‌شایسته، اصلح و توانمند، مومن، انقلابی و مسئولیت‌پذیر آرامش، امنیت و ثبات ایران اسلامی را تضمین کنند. انشاالله.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار