فردا و در راستای حضور حداکثری در انتخابات امسال؛

«زنگ مجلس» در مدارس کشور کوک می‌شود

تهران (پانا) - به گفته معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، زنگ مجلس روز هشتم اسفندماه در مدارس سراسر کشور کوک می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۶۰۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
«زنگ مجلس» در مدارس کشور کوک می‌شود

​به گزارش روابط عمومی‌ معاونت پرورشی و فرهنگی، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین پورثانی‌ با اشاره به برنامه‌های این معاونت در راستای حضور حداکثری در انتخابات امسال گفت: طرح زنگ مجلس با تمرکز بر کنشگری همکاران فرهنگی و حضور دغدغه‌مندانه در کلاس‌های درس به صورت متمرکز روز سه‌شنبه هشتم اسفند در تمامی مدارس سراسر کشور برگزار خواهد شد.

معاون وزیر تصریح کرد: براساس اجرای این طرح، در تمامی کلاس‌های درس، معلمان برای دقایقی در خصوص جایگاه و اهمیت مشارکت در انتخابات، مقایسه انتخابات قبل و بعد از انقلاب، تاثیر رای یکایک آحاد جامعه در انتخابات، دلایل سرمایه‌گذاری رسانه‌های بیگانه برای کاهش مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای و مثال‌های عینی از اقدامات مثبت مجلس برای دانش‌آموزان توضیحاتی ارائه خواهند داد.

پورثانی در ادامه بیان کرد: در راستای غنی‌تر شدن این زنگ بسته محتوایی توسط معاونت تهیه شده و در کانال‌های معاونت پرورشی در برنامه کاربردی شاد منتشر شده است.

‌امسال ۴۸۷۰۰۰ رای اولی در انتخابات شرکت موثر خواهند داشت و در کنار برنامه زنگ مجلس، طرح‌هایی از قبیل پویش نشان آزادی، جشن رأی اولی‌ها یا جشن تکلیف سیاسی، روایت همدلی، شوق حضور  نیز در معاونت پرورشی و فرهنگی با محوریت انتخابات ۱۴۰۲ در حال اجرا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار