حجت‌الاسلام پورثانی در گفت‌وگو با پانا خبر داد:

رای اولی‌ها فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از دیدار رای‌اولی‌ها با رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز چهارشنبه 9 اسفندماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۶۰۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
رای اولی‌ها فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین پورثانی در گفت‌وگو با پانا درباره برنامه‌های هفته امور تربیتی اظهار داشت: هفته امور تربیتی امسال مصادف شده است با نیمه شعبان و ولادت حضرت حجت(عج). امسال «تربیت مهدوی، نسل آرمانی» به طور اختصار «تمنا» شعار هفته امور تربیتی است.

وی ادامه داد: ما اعتقاد داریم که برای ظهور حضرت حجت(عج) زمینه‌سازی می‌کنیم. برنامه‌های بسیار مفصلی برای هفته امور تربیتی تدارک دیده شده است. امروز در یکی از مهمترین برنامه‌ها وزیر آموزش و پرورش، معاونان و مشاوران وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مربیان پرورشی و کارکنان معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ‌با حضور در حرم مطهر امام راحل و نثار تاج گل، به مقام والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.‌‌

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: اتفاقات خیلی خوبی امسال رقم خواهد خورد و طلیعه برنامه‌ها دیدار دانش‌آموزان رای اولی با مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خواهد بود و انشالله این اتفاق بسیار مبارک که فردا خواهد  بود، زمینه‌ساز اتفاق‌های بسیار خوب در آموزش و پرورش باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار