مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش:

تجهیز و به‌روزآوری اردوگاه‌ها یک سیاست اصلی اداره کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش، تجهیز و به‌روزآوری اردوگاه‌هارا به عنوان یک سیاست اصلی در اداره کل فرهنگی و هنری بیان کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۱۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
تجهیز و به‌روزآوری اردوگاه‌ها یک سیاست اصلی اداره کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش است

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش؛ حجت‌الاسلام محمدحسین پورثانی در نشست مجازی با معاونان پرورشی و فرهنگی استان‌های سراسر کشور با اشاره به روز هنر انقلاب، یاد و خاطره شهید آوینی، مربیان هنرمند و سرود و مربیان تئاتر را گرامی داشت که با استفاده از ابزار هنر، کارهای ماندگاری را انجام داده‌اند.

وی افزود: فرصت کمی تا پایان سال تحصیلی داریم و باید کارهای ماندگاری انجام دهیم. از استان‌های فارس، اصفهان و یزد به دلیل برگزاری اجتماعات خوب دانش‌آموزی در این ایام تشکر می‌کنم زیرا در این صورت، دید افکار عمومی نسبت به آموزش و پرورش مثبت می‌شود.

پورثانی ادامه داد: کارکرد سرود «سلام فرمانده» دشمنان اسلام را عصبانی کرد لذا درخواست دارم تجمعات استانی در استان‌های مختلف ادامه پیدا کند.

مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضای پرورشی بیان کرد: اردوگاه‌ها مهمترین فضای تربیتی در فضای غیررسمی آموزش و پرورش هستند. سیاست ما تجهیز و به‌روزآوری اردوگاه‌هایی است که زمینه لازم برای تجهیز و اجرای برنامه را دارند لذا لازم است معاونان پرورشی و فرهنگی استان‌ها، اطلسی از وضعیت اردوگاه‌های استانی تهیه کنند.

وی همچنین درباره کانون‌های فرهنگی و تربیتی گفت: طرحی در ۲۶ استان درباره کانون‌ها با همراهی سازمان اجتماعی کشور اجرا می‌شود که لازم است برای اجرای این طرح‌ها همکاری‍‌های لازم را داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار