برگزاری مرحله کشوری مسابقات فوتبال دانش‌آموزی در دهه فجر

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون دانش‌آموزی از برگزاری مرحله کشوری مسابقات فوتبال دانش‌آموزی در دهه فجر امسال ویژه دانش‌آموزان پسر دوره متوسطه دوم خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۳۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مرحله کشوری مسابقات فوتبال دانش‌آموزی در دهه فجر

حسین بابوئی با اشاره به برگزاری مسابقات آموزشگاهی گفت: با آغاز سال تحصیلی برنامه مسابقات آموزشگاهی تنظیم و دستورالعمل آن به استان‌های سراسر کشور ارسال شده است.

وی افزود: در جدول مسابقات رشته های متنوع و جذابی در نظر گرفته است و مسابقات غیرتوپی شامل شنا، دو و میدانی و ژیمناستیک، مسابقات توپی شامل رشته های والیبال، هندبال، فوتسال و مسابقات راکتی برای دانش آموزان برگزار خواهد شد.

بابویی ادامه داد: دانش آموزان با شرکت در مسابقات درون مدرسه ای عضو تیم مدرسه خود شده و سپس در سطح شهرستان و استان در مسابقات شرکت خواهند کرد.

رئیس فدراسیون دانش آموزی اضافه کرد: در دهه فجر همزمان با گزامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مسابقات توپی و دو و میدانی را برای دانش آموزان برگزار خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: برای برگزاری مسابقات فوتبال دانش آموزی مقدمات کار در استان خوزستان و در شهر آبادان در حال برنامه ریزی و انجام است.

بابویی همچنین گفت: به دلیل وقفه ای که در برگزاری مسابقات فوتبال ایجاد شده است امسال سعی داریم این مسابقات را با کیفیت بالاتری برگزار کنیم.

رئیس فدراسیون دانش آموزی افزود: مسابقات فوتبال امسال تحت عنوان یادواره شهدای عزیز دانش آموز آبادان برگزار خواهد شد. آبادان با استفاده از ظرفیت مدیران خود، دکتر مولوی نماینده مردم آبادان و مدیرکل آموزش و پرورش خود، فعالیت های خوبی در این زمینه انجام داده است تا میزبان خوبی برای دانش آموزان باشد.

وی ادامه داد: مرحله کشوری مسابقات فوتبال در دهه فجر برگزار خواهد شد که این مسابقات ویژه دانش آموزان پسر دوره متوسطه دوم است. البته برای دختران دانش آموز نیز مسابقات در رشته های مختلفی مانند فوتسال، والیبال، بسکتبال و ... برگزار خواهد شد.

بابویی اعلام کرد: خروجی مسابقات به تیم ملی دانش آموزی راه پیدا می کنند تا در رویدادهای بین المللی سال 1402 با عنوان دانش آموزان تیم ملی فوتبال شرکت داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار