افتتاح مجتمع آموزشی بزرگ مقیاس کشور در بیرجند

تهران (پانا) - مجتمع آموزشی حیات طیبه «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» شهرستان بیرجند با دستور رئیس جمهور و با حضور رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و استاندار خراسان جنوبی افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۸۳۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مجتمع آموزشی بزرگ مقیاس کشور در بیرجند

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مهراله رخشانی‌مهر در سفر به خراسان جنوبی و همزمان با افتتاح 1295 کلاس درس با دستور رئیس جمهور، مجتمع آموزشی حیات طیبه «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» را در شهر بیرجند افتتاح کرد.

مجتمع آموزشی حیات طیبه بیرجند بازیربنای آموزشی 10هزار و 263 مترمربع، در زمینی به مساحت 7000 مترمربع ساخته شده‌است و دارای 45 کلاس درس، 28 اتاق اداری، 4 باب آزمایشگاه، یک کارگاه، یک کتابخانه و دوباب نمازخانه است.

این مجتمع بزرگ آموزشی همچنین دارای یک سالن ورزشی چند منظوره و سالن آمفی تئاتر و پارکینگ می باشد که مجموعا با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی اداره‌کل نوسازی مدارس خراسان جنوبی و با مشارکت اداره‌کل راه و شهرسازی این استان ساخته شده است.

گفتنی است، تا پایان سال 1399، از مجموع 43 پروژه حیات‌ طیبه و مجتمع آموزشی بزرگ مقیاس کشور، 16 پروژه به بهره‌برداری رسیده است و 5 پروژه دیگر نیز تا پایان تیرماه افتتاح خواهد شد و مابقی نیز تا دهه فجر امسال آماده بهره‌برداری خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار