فولادوند: 9/5 درصد دانش آموزان تهرانی دارای اضافه وزن هستند

تهران (پانا) - عبدالرضافولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در کارگروه توسعه مدیریت بر ترویج سبک زندگی فعال و سالم تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۷۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند:  9/5 درصد دانش آموزان تهرانی دارای اضافه وزن هستند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران؛ کارگروه توسعه مدیریت به منظور طراحی ساز و کار مناسب برای اجرایی کردن سیاست های کلی نظام اداری و بهبود عملکرد کمیته های تخصصی کارگروه راهبری توسعه مدیریت با حضور مدیرکل آموزش و پرورش برگزار شد.

عبدالرضا فولادوند در این جلسه که با هدف بررسی طرح پیشگیری از چاقی دانش آموزان (کوچ) و بررسی وضعیت اتوماسیون اداری برگزار شد، اظهار کرد: ترویج سبک زندگی فعال و سالم و ترغیب داشتن وزن متناسب در بین دانش‌آموزان، از اهداف طرح (کوچ) و بسیار حائز اهمیت است.

وی بر ارتقای سطح آگاهی و دانش مدیران؛ فرهنگیان؛ دانش آموزان و اولیای آنها در پیشگیری از اضافه وزن و چاقی دانش آموزان تصریح کرد و با اشاره به اینکه 9/5 درصد دانش آموزان تهرانی دارای اضافه وزن و 11/7 درصد دارای چاقی هستند، گفت: رویکرد این طرح تغییر به سبک زندگی سالم و افزایش توانمندی جسمی و حرکتی و کاهش هزینه‌های سرسام‌آور بیماری‌های غیر واگیر در درازمدت است.

فولادوند بر تشکیل گروه ناظرین و رصد نحوه فعالیت مناطق و تهیه ملزومات اجرایی و ترغیب مدیران مدارس به همکاری موثر به منظور تأمین اهداف کمی و کیفی این پروژه ملی تصریح کرد و ابراز امیدواری کرد تا شاهد کاهش دانش آموزان دارای اضافه وزن به میزان ۳ درصد در سال تحصیلی آینده باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار