کاظمی: امسال نیازمند همراهی بیش از حد خانواده‌ها و دانش‌آموزان هستیم

تهران (پانا) - معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ویژه بودن سال تحصیلی فعلی بر ضرورت همراهی بیش ازحد خانواده‌ها و دانش‌آموزان با دستگاه تعلیم و تربیت تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
کاظمی: امسال نیازمند همراهی بیش از حد خانواده‌ها و دانش‌آموزان هستیم

علیرضا کاظمی در مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ در مدرسه شهید مطهری در منطقه ۶ شهر تهران که صبح امروز شنبه ۱۵ شهریورماه ۹۹ برگزار شد، با عرض تسلیت ایام شهادت سیدالشهدا و تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی اظهار کرد: در اینجا ابتدا از معلمان عزیز و بزرگوار و مدیرانی که تلاش کردند و جهاد آموزشی انجام دادند تا سال تحصیلی گذشته به پایان برسد تشکر می‌کنم.

وی افزود: انشالله با اندوخته ها و تجربه‌هایی که از نیم سال دوم سال تحصیلی گذشته اندوختیم بتوانیم سال جدید را در فضای دانش و تجربه آغاز کنیم.

وی اظهار کرد: امسال اتفاقات خوبی در فضای دستگاه تعلیم و تربیت افتاد. باتوجه به اینکه اصل سلامت دانش‌آموزان برای ما امری حیاتی است و اصل تداوم امر آموزش هم برای ما اهمیت والایی دارد امسال تحت شرایطی ویژه ضمن حفظ سلامت دانش‌آموزان مان امر تعلیم و تربیت را دنبال می‌کنیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش در ادامه به تازه‌ترین اقدامات آموزش‌وپرورش در بخش آموزش مجازی اشاره کرد و گفت: روز پنج‌شنبه از نسخه جدید اپلیکیشن شاد رونمایی شد که با داشتن گرافیکی زیبا، ظرفیت‌های خوبی در اختیار دانش‌آموزان و معلمان می‌گذارد. همچنین از امروز مدرسه تلویزیونی ایران با ظرفیت ۲۲ کلاس در روز آعاز به کار می‌کند، لذا آموزش و پرورش این ظرفیت را دارد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی سال تحصیلی جدید را با قوت آغاز کند.

کاظمی گفت: ما امسال نیازمند همراهی بیش از حد دانش‌آموزان و خانواده‌ها هستیم. امروز در شرایط جدید خانواده‌ها شریک مهم امر آموزش هستند تا بتوانیم سال تحصیلی را با همکاری خانه و مدرسه به خوبی طی کنیم.

وی با گرامیداشت یاد شهدا خصوصا شهدای معلم و دانش‌آموز گفت: دانش‌آموزان و معلمان همیشه پیشگام عرصه‌های جهادی در کشور بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار