انتصاب فرهاد کریمی به عنوان «رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش»

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در ابلاغی فرهاد کریمی را به عنوان «رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش» منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۲۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب فرهاد کریمی به عنوان «رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش»

به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در ابلاغی فرهاد کریمی را به عنوان «رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش» منصوب کرد.

متن ابلاغ وی به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر فرهاد کریمی

در اجرای ماده 8 اساسنامه پژوهشگاه و با توجه به صلاحیت و تجربیات جناب‌عالی، به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان «رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و سیاست‌های ریاست محترم جمهور، ضمن توجه به اولویت‌ها و سیاست‌های وزارت متبوع، در اجرای موارد ذیل اهتمام جدی داشته و نتیجه اقدامات را مستمراً به این‌جانب گزارش نمائید.

1ـ برنامه‌ریزی برای استقرار پژوهشگاه، افتتاح حساب‌های بانکی، پیشنهاد هیئت امنا و تشکیل جلسات آن، طراحی نمودار و ساختار سازمانی و تصویب در مراجع ذیربط، اصلاح و به‌روزآوری آئین‌نامه‌های پژوهشگاه، سازماندهی نیروی انسانی و تدوین برنامه عمل تا مهرماه 1399.

2ـ بررسی و شناسایی نیازهای پژوهشی بخش‌های مختلف آموزش و پرورش و اجرای طرح‌های مطالعاتی براساس سفارش معاونت‌ها، سازمان‌ها و مراکز وابسته مبتنی بر اسناد تحولی.

3ـ رصد مداوم تحولات آموزشی و تربیتی کشور، منطقه و جهان اسلام، به‌خصوص پایش مستمر نتایج تیمز و پرلز و کاربست نتایج آن در برنامه‌ریزی درسی و آموزشی و توسعه همکاری پژوهشی در زمینه‌های مرتبط با اجرای اسناد تحولی با دانشگاه‌ها و مراکز آموزش‌عالی.

4ـ تشکیل شورای پژوهشی، احیا و استقرار دبیرخانه شورای سیاست‌گذاری و هماهنگی تحقیقات، فعال نمودن شوراهای تحقیقات ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها، معاونت‌ها، مراکز و سازمان‌های وابسته و برنامه‌ریزی برای حمایت از معلمان پژوهنده.

5ـ هماهنگی کامل با معاونت‌ها، مراکز، ادارات کل و سازمان‌های تابعه به‌منظور پاسخگویی به نیازهای پژوهشی آنها و زمینه‌سازی برای مداخله مؤثر در فرایند اجرای پژوهش‌های سفارش شده.

6ـ تهیه گزارش‌های مورد نیاز مدیران ارشد وزارت برای تصمیم‌گیری، همکاری در تهیه اسناد پشتیبان مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش، ارزشیابی طرح‌ها و برنامه‌های وزارت براساس سفارش بخش‌های مختلف ستاد.

7ـ نظارت بر حسن عملکرد پژوهشکده‌ها و مؤسسات وابسته و حفظ انسجام و پیوستگی آن‌ها برای اجرا مأموریت‌های محوله، هماهنگی کامل با معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه و پاسخگویی به مراجع نظارتی.

8ـ توجه جدی به کاربست یافته‌های پژوهشی در سطوح مختلف، تهیه و ارائه پیوست پژوهشی برای طرح‌ها و برنامه‌های کلان آموزش و پرورش.

توفیق روزافزون جناب‌عالی را در انجام وظایف محوله از خداوند متعال مسألت دارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار